Magyarok vitték el a Deutsche Telekom fődíját
A Minden Tudás műsorában bemutatott magyar fejlesztés speciális beléptetőrendszer, amelyet a Deutsche Telekom azért ítélt legjobbnak 2015-ben, mert tökéletesen alkalmazza az úgynevezett felhőalapú – vezeték nélküli összeköttetést korlátlan számú helyszín között.
Sajátossága, hogy a helyszínen semmilyen PC-t , USB portot, hálózatot és egyéb operációs rendszereket nem igényel, ezért teljesen megbízható és egy hosszútávon üzemeltethető rendszer lehet. Világszinten újdonság, hogy a technológia képessé teszi a mechanikus zárakat arra, hogy kapcsolódjanak egy meglévő beléptető rendszerbe.
Az online működő rendszerből azonnal kapunk információt a hálózatba integrált összes eszközről és azok állapotáról. Például azt is megtudhatjuk, hogy ki és hányszor lépett be egy épületbe vagy pontosan mikor hagyta el a munkahelyét.
A nemzetközi fődíjat méltán bezsebelő magyar találmányra különböző intézmények is felfigyeltek, többek közt a Pető Intézet, ahol egy úgynevezett mobilolvasót is üzembe helyeztek.
Forrás: forrás: m1/Minden tudás / hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- 12 induló vállalkozás az Intel, a Cisco és a Deutsche Telekom közös inkubációs programjában
- Másfélezer magyar innovációs projekt nyert uniós támogatást
- Hatósági szerződést kötött az NMHH és a Magyar Telekom
- Mobilalkalmazást is bevetnek a korrupció elleni harcban Kínában
- Nyilatkoznia kell az ügyfélnek, ha nem fogadja el a díjváltozással járó szerződésmódosítást
- Mindhárom német mobilszolgáltató indult a frekvenciatenderen
- Nagy eltérések vannak Európában a 4G mobil adatforgalom árazásában
- Már telefonon vesszük a kultúrát is
- A Deutsche Telekomé a teljes Slovak Telekom
- Minden eddiginél több díjazott és nyeremény az Invitel InnoMax pályázatán
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.