Magyar startup vállalkozásoknak hirdettek versenyt, a győztesek Tel-Avivban mutatkozhatnak be
Startup vállalkozásoknak hirdetett versenyt a Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány és Magyarország Tel-avivi Nagykövetsége, a "BE SMART" elnevezésű megmérettetés legjobbjai Tel-Avivban, a Digital Life Design (DLD) Innovációs Fesztiválon mutatkozhatnak be.
A közalapítvány olyan innovatív feltörekvő vállalkozások jelentkezését várja, amelyek a piacra lépés fázisán már túl vannak, vagy legalább prototípussal rendelkeznek.
A kiválasztás első fordulójában a jelentkezőknek egy magyar-angol nyelvű pályázatot kell elkészíteniük, a második fordulóba jutottaknak pedig néhány perces angol előadásban kell bemutatniuk a vállalkozásukat.
A jelentkezési lap a www.bvk.hu honlapon érhető el, a pályázatok benyújtásának határideje augusztus 26., éjfél.
A zsűri által kiválasztott három legígéretesebb startup egy-egy képviselője a DLD Innovációs Fesztiválon lehetőséget kap arra, hogy befektetőknek és szakértőknek mutathassa be innovatív vállalkozását, továbbá személyes találkozókon vehet részt, és térítésmentesen ellátogathat a fesztivál összes, csak regisztrációhoz kötött programjára is.
A közalapítvány közleménye szerint a fesztiválon, amelynek Tel-Aviv idén ötödik alkalommal ad otthont, több száz startup vállalkozás, kockázati befektető és vezető multinacionális high-tech vállalat is részt vesz.
Kapcsolódó cikkek
- Keresik Magyarország 3 legjobb startupját
- Jó start volt a Sziget a startupoknak
- Indul a verseny a Ki Mit Tube-on
- Bárki jelentkezhet a Ki Mit Tube zsűrijébe
- Magyar csapat nyerte a közönségdíjat a Microsoft Imagine Cupon
- A világ legjobb hackereire vadászik a BalaBit
- Újra jön a Ki Mit Tube
- Startup.Coach: találkozóhely induló cégeknek
- 12 induló vállalkozás az Intel, a Cisco és a Deutsche Telekom közös inkubációs programjában
- Magyar webáruházak mérkőznek meg az Ország Boltja címért
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.