Több Android appot töltenek le, de az iOS a nyereségesebb platform
A két rivális platfrom, az Android és az iOS folyamatos harcban áll egymással. Az alkalmazások versenyében sem más a helyzet. Úgy tűnik, mindkét platform másban erősebb, de az tény, hogy az iOS nyereségesebb, mégha jóval kevesebb alkalmazásletöltéssel is büszkélkedhet.
Nem vitatott tény, hogy az Android és az iOS jelenleg a két legnépszerűbb mobil operációs rendszer a piacon. Mindkettő erős növekedést mutat éves viszonylatban, azonban jelentős különbség mutatkozik köztük mind népszerűség, mind pedig bevételek terén.
Az App Annie legutóbbi kutatási jelentése szerint világszerte a Google Play appok uralját a piacot a letöltéseket tekintve. Az arányuk 90%-kal magasabb, mint az iOS alkalmazásoké.
Bár a Google Play több appletöltést tudhat magáénak, azonban a bevételeket tekintve már más a helyzet. Itt az Apple vezeti a listát. Mindez nem is tűnik ördögtől valónak, ha belegondolunk abba, mennyivel több ingyenes alkalmazást kínál a Google Play áruház. Ezeket ugyan többen töltik le, így a nagyobb forgalom az előbbi javára írható, a bevételek azonban a fizetős alkalmazásokból érkeznek, melyeket az App Store generál nagyobb számban.
A harmadik negyedéves adatokat tekintve a bevételek 80%-kal nagyobbak voltak az App Store-nál, mint a Google Play áruházban. A második negyedévben ez az arány 70%-ra rúgott. Ez egyben egy kirajzolódó trendet is előre jelezhet, vagyis, hogy az emberek egyre nagyobb számban fizetnek a minőségibb appokért: legalábbis az iOS usereket tekintve ez a kép rajzolódik ki.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Előregisztráció a Google Play alkalmazásokra
- A Google mobilkeresője segít megtalálni a megfelelő alkalmazást
- 2014-ben felére csökkent az Androidra letöltött kártevő programok száma
- Számos fertőzött appot találtak a Google Play Store-ban
- Hamar bekerült az App Store kínálatába a Je Suis Charlie alkalmazás
- A Google eltávolította a Pirate Bayhez kötődő tartalmakat a Play Store-ból
- Módosították MobilTárca alkalmazást
- Eltűnt a „free” szó az App Store-ból
- Több mint egymilliárdan használják a Facebook Android appját
- Az Android felhasználók átlagosan 95 appot telepítenek telefonjukra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.