A német fiatalok már napi negyedórát tévéznek mobilon

MTI Sajtóadatbank, 2015. október 21. 10:38

A 14-29 éves német fiatalok már naponta negyedórán át néznek televíziós tartalmakat okostelefonjukon, ez összes tévézésük 11 százalékát teszi ki - derül ki egy kedden közzétett felmérésből, amelyet a Forsa intézet végzett márciusban több mint 3000 ember körében. Amint a fiatalok munkába állnak, látványosan alábbhagy a mobilos tévézés, nem tesz ki többet 2 százaléknál.

A ProSieben televízió megbízásából készült felmérés adataiból ítélve a 14 éven felüli német lakosság naponta kilenc óra médiatartalmat fogyaszt különféle formákban. A piacot a televízió uralja napi 259 perccel, a második helyen álló közösségi portálokra az idő egyharmada jut. Erősen csökken a blogokra és fórumokra fordított idő, nyomtatott kiadványok pedig csak hat százalékkal részesednek a médiatartalom-fogyasztásból.

 

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59