Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja
Hogyan legyünk jóból kiválóak?
Idén ismét az IIR Magyarország és a Partnering CE közös szervezésében rendezik meg az éves, ügyfélszolgálati vezetőknek, szakembereknek szóló szakkonferenciát, melynek célja, hogy az őket érintő aktuális kihívásokat, kérdéseket, legújabb trendeket megvitassa, lehetőséget teremtve a tapasztalat-cserére és networkingre.
Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja címmel rendezik meg ismét Budapesten az ügyfélszolgálati vezetőknek és szakembereknek szóló szakkonferenciát, november 4-én és 5-én. A rendezvény első napjának fókuszában az ember mint a szolgáltatás előállítója áll, és a munkaerőpiaci változásoktól az átalakuló képzés-fejlesztésen át eljutunk a kommunikáció mint juttatás kérdésköréig.
Kapcsolódó cikkek
- Innováció az ICT ökoszisztémában
- A vizualitás egyre fontosabb a közösségi térben
- Internet Hungary: a közösségi média az Iszlám Állam titkos fegyvere?
- Internet Hungary: a digitalizáció 5 éven belül elsöpörheti a cégek 40 százalékát
- A radikális változás már úton van, de vajon ki ül a volánnál?
- Solid 2015 harmadik nap – miért fontos, hogy a kormány átlátszó, digitális, naprakész legyen?
- Solid 2015 második nap – a mesterkurzusok után következik az "igazi" konferencia
- Konferencia a reklámpiacot átrendező törvényváltozásokról
- Z-generáció: az vagy, amit felteszel
- SM 2015: minden cég egyben szoftvercég is lesz
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.