Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja

Hogyan legyünk jóból kiválóak?

forrás: Prím Online, 2015. október 28. 08:25

Idén ismét az IIR Magyarország és a Partnering CE közös szervezésében rendezik meg az éves, ügyfélszolgálati vezetőknek, szakembereknek szóló szakkonferenciát, melynek célja, hogy az őket érintő aktuális kihívásokat, kérdéseket, legújabb trendeket megvitassa, lehetőséget teremtve a tapasztalat-cserére és networkingre. 

Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja címmel rendezik meg ismét Budapesten az ügyfélszolgálati vezetőknek és szakembereknek szóló szakkonferenciát, november 4-én és 5-én. A rendezvény első napjának fókuszában az ember mint a szolgáltatás előállítója áll, és a munkaerőpiaci változásoktól az átalakuló képzés-fejlesztésen át eljutunk a kommunikáció mint juttatás kérdésköréig. 

 
A konferencia második napján szakértőink többek között a működési környezet, a big data, az online ügyfélkiszolgálás, valamint a hatékonyságfejlesztés témakörét járják körbe, esettanulmányokon keresztül. 
 
 
A fórumon, többek között arra keresik a választ, hogy mi változott a toborzási piacon, milyen előnyöket jelenthet az informális elemeket tartalmazó képzési rendszer a munkáltatók számára, hogyan biztosítható együttesen a teljeskörű online ügyfélkiszolgálás, az ügyfélélmény, és az értékesítési potenciál megtartása, javítása.
 
Továbbá a résztvevők megismerhetik, hogy milyen hatással van a vállalati pletyka a célokra, számokra, folyamatokra, milyen, nem anyagi juttatásokkal javítható a vállalati hangulat, a dolgozói elégedettség, hogy miként történhet hatékonyan a konfliktuskezelés a közösségi média felületeken, hogyan használható eredményesen a Big Data az üzleti döntésekben, valamint milyen szerepük van a céloknak és projekteknek a hatékonyságfejlesztésben.
 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket

Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében. 

2024. november 2. 15:26

Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon

Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során. 

2024. november 2. 11:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59