Okospontok várják a vásárlókat a Media Marktban
Új szolgáltatás, az okospontok indulását jelentette be a Media Markt. Az áruházakban idén ősztől megtalálható pultoknál a vállalat szakértő kollégái segítik a vásárlókat a készülékek beállításával, adatmentéssel, vírusirtással, programtelepítéssel, illetve általános hibaelhárítással kapcsolatos problémáik megoldásában.
A Media Markt új szolgáltatást indított útjára. A megoldást okospontok névre keresztelték. Ennek keretében az üzletekben az erre alkalmas pultoknál a vállalat szaktanácsadói többek között vírusirtással, az eszközök felgyorsításával, adatmentéssel és –költöztetéssel, a készülékek személyre szabásával és tanácsadással illetve egyes kiegészítők (például kijelző védő edzett üvegfólia) felhelyezésével segítik a vásárlókat. Az okospontoknál emellett a frissen vásárolt készülékek beüzemelését is elvégzik.
A szolgáltatás használt és újonnan vásárolt készülékekre egyaránt elérhető, november 8-ig jelentős kedvezménnyel vehető igénybe. Az egyes csomagok díjszabása 999 Forint és 9.999 Forint között mozog, november 8-ig terjedő időszakban azonban a szolgáltatások jelentős kedvezménnyel érhetőek el. A pontos díjszabásról a vállalat weboldalán lehet tájékozódni.
A Media Markt az új szolgáltatással azokat igyekszik megszólítani, akik még csak ismerkednek az új technológiákkal, így szükségük van a szakszerű és gyors segítségre, de az idő- illetve információhiánnyal küzdő vásárlóknak is szeretne támogatást nyújtani a vállalat. A jövőben az okospontokon elérhető szolgáltatás-portfólió bővülni fog, az érkező új szolgáltatásokról a vállalat folyamatosan tájékoztatja majd a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkek
- Innováció az ICT ökoszisztémában
- A felhasználók egymásnak ajánlják az Ubert
- Gravity: újabb potenciális világsiker a láthatáron
- Európa legígéretesebb cleantech startupjai a ClimateLaunchpaden
- Megduplázta az AdServerben felár nélkül kiszolgált fájlok méretét az Adverticum
- Az ABB üzembe helyezte a világ első ökohatékony gázzal szigetelt kapcsolóberendezését
- A 3D-s pontfelhő technológiáról beszéltek a maygar térinformatikusok Dubaiban
- Elektromos autókat töltő utakat próbálnak ki Nagy-Britanniában
- Külföldre viszi mobilparkolási rendszerét a Cellum
- A Twitter eltörölte a 140 karakteres limitet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.