Svédországban már a karácsonyi ajándékokat is robot csomagolja
Az advent heteiben YuMi, az ABB együttműködő kétkarú robotja gyakran feltűnik majd a svéd televízióban. A Media Markt YuMit választotta karácsonyi kampánya reklámarcának, hogy felkeltse a vásárlói figyelmét. Karácsony előtt több olyan reklámfilmet is műsorra tűznek, amelyekben YuMi karácsonyi ajándékokat fog csomagolni.
A filmszereplésen túl, YuMi Karácsony előtt a svédországi Média Markt 18 üzletében is megjelenik, hogy becsomagolja a vásárlók ajándékait. A reklámkampányban a Media Markt az ABB robotjának az „Ajándékcsomagoló” nevet adta.
YuMi, melynek neve a „you” and „me”, a te és én szavakból jött létre, az ember és a robotok közötti együttműködés többéves kutatómunkájának eredményeit testesíti meg. Az ABB együttműködő kétkarú robotja rugalmas kezekkel (megfogó szerkezetekkel) és csúcstechnológiájú robotvezérléssel rendelkezik. A robotot apró alkatrészek összeszereléséhez fejlesztették ki. Beépített biztonsági jellemzőinek köszönhetően a robot érzékelni tudja, ha neki ütközik valaminek, vagy valami az útjába kerül, ezért biztonsági kerítés nélkül is üzemeltethető.
Facebook oldal: https://www.facebook.com/ABBMagyarorszag
YuMi weboldala: www.abb.hu/yumi
Kapcsolódó cikkek
- Az LG a magyar fővárosban forgatta legújabb OLED tévés reklámfilmjét
- Robotok segítenek egy magyar kórházban
- Tömegeket vonzott az első Robotcsata
- Egymás ellen kő-papír-ollóztak a robotok
- Az ABB bemutatta a legnagyobb terhelhetőségű, többfunkciós robotját
- Robotokat alkalmaztak gerincműtéteknél Kínában
- Robot-ember – két jó barát?
- Megérkezett YuMi, az emberbarát robot
- High-tech újdonságok a CEATEC-en
- Robotrekord született a Kutatók Éjszakáján az Ericssonban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.