Okosmérők a közműszolgáltatóknak
Annak érdekében, hogy az áram-, gáz- és vízműszolgáltatók gyorsabban észleljék a kimaradásokat, támogatni tudják a rugalmas számlázást vagy az ügyfelek fogyasztással kapcsolatos tudatosságát, az Ericsson bevezeti a Smart Metering szolgáltatást – egy mindenre kiterjedő, teljeskörű, automatikus okosmérést és adatkezelést támogató megoldást.
A Smart Metering szolgáltatás lehetővé teszi az üzleti folyamatok teljeskörű kiszervezését, amely a speciális szolgáltatásfunkcióktól kezdve a kommunikáció-menedzsmenten át mindent lefed. Köszönhetően az Ericsson menedzselt szolgáltatásokban elért vezető szerepének, az IKT transzformációban szerezett tapasztalatainak és a a globális szolgáltatási szervezetének.
Kapcsolódó cikkek
- Együttműködésre váltotta a szabadalmi vitákat az Ericsson és az Apple
- Futurisztikus trendek változtatják meg alapjaiban életünket
- Ericsson Garázs az 5G magyarországi előmozdítására
- Tízszeresére növekszik a mobil adatforgalom 2021-re
- Két óriás összefog a dolgok internetjéért
- Az Ericsson 5G koncepciójával 50 százalékkal gyorsítja a 4G-s okostelefonokat
- Big Data elemzéssel megelőzhetők a hálózati problémák
- Az Ericsson 5GEx projekt egységesíti az 5G szolgáltatások piacát
- Az Ericssoné az amerikai Envivio
- A városi élet jövője - elkezdődött a regisztráció az Ericsson Innovation Awards 2016-ra
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.