1 konferencia, 2 nap, 12 szekció: Evolution – Mobile Hungary

forrás: Prím Online, 2016. február 9. 14:04

2012-ben illetve 2013-ban workshopnak indult, ma már 800 résztvevős óriás konferenciává vált az "Evolution - Mobile Hungary" budapesti rendezvény, melyet a Media Hungaryt és Internet Hungaryt is megszervező Media Hungaria Konferenciairoda hirdetett meg március 2-3-ra a Hotel Héliába.

Az első nap a közösségi médiának, az interaktív reklám hatékonyságának, az online tartalomnak áttekintésével telik majd el a folyamatos fejlődés azaz az EVOLUTION jegyében. 

 
Néhány előadás az Evolution programjából: 
 
  • Hogyan viselkednek a különböző közösségi oldalak felhasználói?
  • Szövegek ereje
  • Sikeres márkaépítés a közösségi médiában
  • Instagram és e-kereskedelem
  • Adatbázisépítés a Facebook segítségével
  • Közösségi média a PR stratégiában
  • Kreatív mérnök a gyakorlatban (Digitális hirdetési eszközök, esettanulmányok)
  • Nincs konverzió branding nélkül
  • A dinamikus kreatívok
  • Milyen a jó "landing page" a performancia világában?
  • Attribúciós modellek a gyakorlatban
  • Hogyan konvertál a márka ereje?
  • Mit változtathat meg a programmatic?
  • Tabuk nélkül (Költések és arányok a reklámiparban)
  • Piaci változások 2015-2016
  • Trendek és turbulenciák
  • Bizalmi indexek
  • Médiafogyasztás vs. reklámköltések
  • Flow élmény a reklámban?
  • Tartalomterjesztés 2016
  • Élmény és élvezet (A tartalommarketing új világa)
  • Hol van az emberi befogadóképesség határa?
  • A tartalom pszichológiája
  • Érvek helyett inkább ríkass!
  • Natív hirdetések vs. tartalommarketing
A második nap azért nem választható le teljes egészében az elsőről, mert a fejlődés egyre inkább a mobil felé vezet, a tartalomfogyasztás és a hirdetés terén is az első nap egyenes folytatása a Mobile Hungary, amely - ily módon - az evolució része. 
 
Néhány előadás a Mobile Hungary programjából: 
 
  • Miről ismerni fel az új üzleti lehetőségeket?
  • A telekommunikáció feladatainak változása az alkalmazások korszakában
  • Észtország a „bezzeg ország”?
  • Mit tanulhatunk az új megosztó gazdaságtól?
  • Mobil - Tartalom. Reklám. Kereskedelem
  • Új mobil hirdetési eszközök
  • Mobilok a reklámkampányokban
  • Az adatbázisépítés tündöklése és bukása
  • Mire használják a média szereplői a mobilban rejlő lehetőségeket?
  • Kereskedelem, okos kereskedelem
  • A hűségről, de most őszintén
  • Ne építs webáruházat, inkább bérelj!
  • Big Data a kereskedelemben
  • Az online értékesítés pszichológiája
  • Keresőmarketing nap
  • A mobil éve
  • Mit kell tudnunk a 2016-ban a SEO-ról?
  • Egy weboldal átszövegezése?
  • AdWords-automatizálás
  • Webáruházam van. Hogyan mérjem?

A kétnapos konferencia második napi része, kísérő rendezvénye még a Keresőmarketing nap, további négy szekcióval (a két főtéma nyolc szekciója mellé).

A szervezők tudatosan törekedtek az információdömpingre, céljuk az volt, hogy az izgalmas, aktuális, de stratégiába építhető, szakmai témák közül lehetőleg semmi fontos ne maradjon ki, mégis színes, jó, élményt adó, sokoldalú konferencián vehessen részt mindenki. A több mint 200 szakmai előadó ügynökségektől, multinacionális vállalatoktól, piacvezető cégektől érkezik hazánkból és a határainkon túlról. 
 
A részletes program pdf formátumban is letölthető a weboldalakról: https://www.evolution.hu/ és https://www.mobilhungary.com/
 
 
 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01