1 konferencia, 2 nap, 12 szekció: Evolution – Mobile Hungary
2012-ben illetve 2013-ban workshopnak indult, ma már 800 résztvevős óriás konferenciává vált az "Evolution - Mobile Hungary" budapesti rendezvény, melyet a Media Hungaryt és Internet Hungaryt is megszervező Media Hungaria Konferenciairoda hirdetett meg március 2-3-ra a Hotel Héliába.
Az első nap a közösségi médiának, az interaktív reklám hatékonyságának, az online tartalomnak áttekintésével telik majd el a folyamatos fejlődés azaz az EVOLUTION jegyében.
- Hogyan viselkednek a különböző közösségi oldalak felhasználói?
- Szövegek ereje
- Sikeres márkaépítés a közösségi médiában
- Instagram és e-kereskedelem
- Adatbázisépítés a Facebook segítségével
- Közösségi média a PR stratégiában
- Kreatív mérnök a gyakorlatban (Digitális hirdetési eszközök, esettanulmányok)
- Nincs konverzió branding nélkül
- A dinamikus kreatívok
- Milyen a jó "landing page" a performancia világában?
- Attribúciós modellek a gyakorlatban
- Hogyan konvertál a márka ereje?
- Mit változtathat meg a programmatic?
- Tabuk nélkül (Költések és arányok a reklámiparban)
- Piaci változások 2015-2016
- Trendek és turbulenciák
- Bizalmi indexek
- Médiafogyasztás vs. reklámköltések
- Flow élmény a reklámban?
- Tartalomterjesztés 2016
- Élmény és élvezet (A tartalommarketing új világa)
- Hol van az emberi befogadóképesség határa?
- A tartalom pszichológiája
- Érvek helyett inkább ríkass!
- Natív hirdetések vs. tartalommarketing
- Miről ismerni fel az új üzleti lehetőségeket?
- A telekommunikáció feladatainak változása az alkalmazások korszakában
- Észtország a „bezzeg ország”?
- Mit tanulhatunk az új megosztó gazdaságtól?
- Mobil - Tartalom. Reklám. Kereskedelem
- Új mobil hirdetési eszközök
- Mobilok a reklámkampányokban
- Az adatbázisépítés tündöklése és bukása
- Mire használják a média szereplői a mobilban rejlő lehetőségeket?
- Kereskedelem, okos kereskedelem
- A hűségről, de most őszintén
- Ne építs webáruházat, inkább bérelj!
- Big Data a kereskedelemben
- Az online értékesítés pszichológiája
- Keresőmarketing nap
- A mobil éve
- Mit kell tudnunk a 2016-ban a SEO-ról?
- Egy weboldal átszövegezése?
- AdWords-automatizálás
- Webáruházam van. Hogyan mérjem?
A kétnapos konferencia második napi része, kísérő rendezvénye még a Keresőmarketing nap, további négy szekcióval (a két főtéma nyolc szekciója mellé).
Kapcsolódó cikkek
- Néhány nap és Hacktivity
- Innováció az ICT ökoszisztémában
- Gyorsítsuk az innovációt az ITU Telecom World 2015 konferencián
- IT-biztonsági Konferencia és Expo Budapesten - ProDay
- Hogyan hackeljük magunkat biztonságosra?
- Nem science fiction a műholdvevővel felszerelt traktor
- InternetKon – szakmai workshop az internethez való hozzáférés akadályainak lebontásáról
- Az ügyfélkapcsolat mint az üzlet motorja
- Távközlési konferencia - Innovációs fórumot rendez Magyarország
- Csalók detektálása felhőből
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.