Kérdőív a KKV-k üzleti folyamat alapú vezérléséről
A KKV-k üzleti folyamat alapú vezérléséről szóló könyv megszületéséhez nyújthatnak hasznos segítséget azok a kis- és középvállalati vezetők, akik kitöltik a kutatás alapjául szolgáló kérdőívet. Az eddig kitöltött kérdőívekből kinyerhető következtetések is letölthetők a http://tfodor.hu/files/felmeres_rovid_osszefoglalasa.pdf címről.
A könyv szerzője - Fodor Tamás - az egyik fejezetben azt szeretné bemutatni, hogy a hazai kkv-k hogyan állnak ezen a téren, s ennek felmérését szolgálja az online kérdőíves felmérés. Azoknak, akik segítik munkájában a szerzőt, - egyfajta ellenszolgáltatásként - némi szaktanácsadást kínál: letölthetik azt az online dokumentumot, amely 130 kulcs teljesítmény-mutatót (KPI) foglal össze, és egy másikat is, amely hét menedzsment eszközt (Hasonlósági-, Fa-, Mátrix diagram, Gondolati térkép, SWOT analízis, Szisztematikus probléma megoldás, PDPC készítés) mutat be.
Kapcsolódó cikkek
- Öldöklő verseny a kínai okostelefon-piacon
- A fővárosiak támogatják az UBER-t
- Hogyan viselkednek a magyar facebookozók?
- Európa a felesleges kommunikáció csökkentését kéri
- A UPC nyerte el az Élményvezérek díjat
- A fiatalok nem a szóból, hanem a képből értenek
- Magasról indított a GKI konjuktúraindex
- Színlelni boldog szeretőt
- Jövőálló szerverek a Delltől
- Új multifunkcionális készülékek a Samsungtól
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.