LOVE, HAHA, WOW, SAD és ANGRY
A címben jelzett érzelmeket ma délutántól már a magyar Facebookon is ki lehet fejezni, ami meglehetősen jelentős bővülés az eddig egyetlen lehetőség - a LIKE (na jó: esetleg még a SHARE) - mellé.
Abban a verzióban, amit mi itt Magyarországon a szerkesztőségben néztünk, a YAY kimaradt, de a fórumok szerint ilyen kezdeti hiba más országokban is előfordult a bevezetésnél...
Az új emotikonok akkor jelennek meg, ha a Like ikon fölé visszük a cursort, és ezután pontosíthatjuk érzelmeinket, de mivel az újítás bevezetése folyamatos, így soraink megjelenésének pillanatában nagy esély van arra, hogy még nem minden felhasználó találkozik az alábbi ikonsorral, és egyelőre csak like-olni tud:
Dislike ezután sem lesz, ha valami nem tetszik azon egyszerűen lépjünk át, ne lájkoljuk, ne szeressük, de még csak szomorúak vagy mérgesek se legyünk tőle...
Kapcsolódó cikkek
- Szerelem ihlette Mojik
- Hogyan viselkednek a magyar facebookozók?
- A Napi Sorsjegy Facebook látogatói döntöttek az adományról
- A Facebook idővonal még személyesebbé válik
- Barátok napja
- Ha nincs hó, akkor is küldhetünk ismerőseinknek
- Már nem csak saját névvel regisztrálhatunk a Facebookra
- Megtámadták a Facebook németországi központját
- Netes múltjuktól félnek a fiatalok
- Korlátlan Facebookot, WhatsAppot és Twittert ad kártyás ügyfeleinek karácsonyra a Telenor
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.
Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért
Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást.
Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává
Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.