Az Amazon.com a SAS e-Intelligence megoldását választotta
, 2000. október 17. 17:03
Egy 12 millió dolláros megállapodás keretében az Amazon.com SAS-szoftverek és -szolgáltatások széles skáláját használja majd az elkövetkező öt évben.
A SAS CRM területén mutatkozó erősségeit kihasználva a SAS e-Intelligence megoldása összegyűjti és elemzi a különböző ügyfélkapcsolati pontokról származó adatokat, a webet is beleértve. Az elemzés lehetővé teszi, hogy ezen adatokból olyan tudás szülessen, melynek segítségével a vállalatok megértik a vásárlói szokásokat, az ügyfelek igényeit ki tudják elégíteni és sokkal jövedelmezőbb ügyfélkapcsolatokat tudnak kiépíteni. Az Amazon.com a SAS e-Intelligence megoldásának elemző erejét arra összpontosítja majd, hogy az ügyfeleknek szóló weboldalakat személyre szabja, az ügyfélszolgálat minőségét fejlessze és az IT-döntéshozók kezébe olyan eszközöket adjon, melyekkel lehetővé válik az IT teljesítmény menedzsment igényeinek monitorozása és előrejelzése.
Kapcsolódó cikkek
- Új partner az AAM csoportban
- Új szervizmenedzsment-rendszert vezet be a Ricoh Hungary
- Synergon I. félév: 171 millió forint veszteség
- Avaya: újra 1 millió fölötti IP vonal
- Az Intel válasza az EU-vádakra
- 758 millió dollár veszteség az STMicroelectronics-nál
- EU-kartellvizsgálat: Kenőpénzekkel is vesztegett az Intel?
- Amazon.com: közel négyszeres eredményjavulás
- SAS-sal a jegesmedvék nyomában
- Szárnyal az Amazon