Digitális ajándékkártya mobilalkalmazással
Egy új, Unigifter névre keresztelt hazai megoldás egy olyan webes és mobilalkalmazás, amellyel a felhasználó digitális ajándékkártyákat vásárolhat, küldhet és válthat be bármikor, bárhol. Ráadásul az app még jelez is, hogy biztosan ne feledkezzünk el a határidőről.
Tavaly, december 18-án indult útjára az Unigifter nevű alkalmazás, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználó bárhonnan, bármikor, bármilyen eszközről meg tudja vásárolni a szolgáltató partnereinek digitális ajándékkártyáját vagy a minden partner által elfogadott UniGifter kártyát.
Az elküldés során a kártya jelenleg szöveggel, hamarosan pedig képpel és videóval is személyre szabható lesz, valamint mások meghívása is könnyen megvalósíthatóvá válik. A beváltás mindkét félnek egyszerű, hiszen a felhasználónak csak az okostelefonjára, a fogadó félnek pedig csak egy webre csatlakoztatott eszközre és a UniGifter rendszerében történő regisztrációra van szüksége, amely tárolja az ajándékkártyákat és a hozzájuk kapcsolódó egyedi vonalkódokat. Folyamatban van GPS alapú és egyedi kedvezményeket biztosító szolgáltatások fejlesztése is.
A csapat elmondása szerint összesen négyen dolgoznak a projekten, és jelenleg mindannyian munka mellett dolgoznak a projekten.
Moldvay István, aki az ötletgazda is egyben, elmondta, hogy az alkalmazás koncepciója saját tapasztalatú problémán alapul.
„Jellemzően baráti összejöveteleken szokott gondot okozni az ajándék kérdése: ki mit gondol jónak, mi lenne hasznos, minek örülne. Ilyenkor az ajándékkártya szokott a megoldás lenni, ami azonban még mindig nem oldja meg, hol és mikor lehet megvenni, ki vegye meg, hogy gyűjtse össze a pénzt, hogyan tegyük személyessé. Mivel mindig is érdekeltek a technológia újdonságok, és a lehető legtöbb dologra használom a telefonomat, körbenéztem a digitális ajándékkártyák piacán, és azt láttam, hogy Európán belül csak Angliában van értékelhető szolgáltatás, és még pár másik országban van jelen két szolgáltató, de alig néhány partnerrel. Amerikát kivéve jól látszik, hogy a piac jelentős része még lefedetlen.”
Végül a saját probléma megoldása mellett egy komoly piaci potenciált is látott a lehetőségben, és elkezdte keresni a megfelelő csapatot. Turgyán Péterel, Kecskés Péterrel és Szabóki Gergővel közöen 2015 tavaszán vágtak bele, és decemberben indították el élesben is. A csapatot jelölték a Central European Startup Awards 2015-re, és bekerültek a döntőbe a Startup of the year kategóriában.
Céljuk, hogy a régióban piacvezetővé váljanak, és segítséget nyújtsanak a felhasználóknak az ajándékvásárlásban azzal, hogy leegyszerűsítik azt, és megszüntetik a haszontalan ajándékokat egy innovatív szolgáltatás révén. A működést jelenleg önerőből finanszírozzák, és eddig kilenc partnerrel – köztük az Intersporttal – dolgoznak együtt, a következő elérendő mérföldkő azonban 50 hazai partner bevonása.
Kapcsolódó cikkek
- Ma kiderül, kik kapnak az idén VinCE Awards-ot
- Magyar startup menti meg a strandlopásoktól a világot
- Mutasd a hangod! - Mobilalkalmazás hallássérülteknek
- Még több szülő számára elérhető a Zsebdoktor
- MasterCard: a vásárlók örülnek az új mobilfizetési megoldásoknak
- Az Uber és az innováció mellett kampányol a Green Taxi
- A telefonod tisztában van a lelki állapotoddal
- Smart Nyomtató Diagnosztikai Rendszert mutatott be a Samsung
- Számos újdonság az androidos Dropbox alkalmazásban
- Webes felületen is elérhető lesz a WhatsApp
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.