2016-ban is a legjobb márkák között a Samsung
Idén tizenkettedik alkalommal ült össze a Superbrands Magyarország jelenleg 22 tagú, független szakemberekből álló Szakértői Bizottsága, hogy odaítélje a Superbrands díjakat azoknak a márkáknak, amelyek a saját területükön kimagasló népszerűségnek és elismerésnek örvendenek.
A Samsungot immáron tizenkettedszerre tartották érdemesnek a védjegy elnyerésére, így a vállalat 2016-ban is büszkén viselheti a Superbrands címet.
A nemzetközi Superbrands programot huszonegy évvel ezelőtt indították útjára neves marketinggel és kommunikációval foglalkozó szakemberek Nagy-Britanniában azzal a céllal, hogy reflektorfénybe állítsák a kiemelkedő márkákat, ezáltal egyben követendő példákat is mutassanak a sikeres márkaépítéshez. A Superbrands cím ma már közel 90 országban - így 2004 óta Magyarországon is - egy különleges szakmai minősítést, a vásárlók számára pedig egy megbízható védjegyet jelent.
„A Superbrands cím elnyerése egy nagyon fontos elismerés a Samsung számára, hiszen a kitüntetést csakis azok a márkák kaphatják meg, amelyek a saját területükön kiemelkedő előnyöket nyújtanak a fogyasztóiknak. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy eszközeink és szolgáltatásaink megkönnyítsék és jobbá tegyék a felhasználóink mindennapjait, legyen szó a kapcsolattartásról, a munkáról vagy éppen a kikapcsolódásról" - mondta el Nyilas Orsolya, a Samsung Electronics Magyar Zrt. vállalati kommunikációs vezetője. - „A Superbrands kitüntetés egy nagyszerű visszajelzés számunkra, hogy jó úton haladunk ezen céljaink felé, egyben garancia is a felhasználóinknak, hogy jól választanak, amikor készülékeinket választják" - tette hozzá.
A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat, és minden országban azonos ismérvek alapján díjazza a vezető márkákat. A Superbrands cím elnyerésére nem lehet sem pályázni, sem jelentkezni, a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik. Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul tehát a zsűrire, ezért csakis magasan elismert szaktekintélyek kerülhetnek be a döntőbírák közé.
Dr. Salgó István, a Business Superbrands bizottság elnöke kiemelte: „Szemben a látszattal, a Superbrands díjat nem a zsűri dönti el, azt a brand maga vívja ki magának. Ez a tény persze nem csorbítja a zsűri szerepét: a kvalifikált szakemberek szigorú szakmai szempontrendszer alapján validálják ezt a sikert, és járulnak hozzá ahhoz, hogy mindezt a lehető legszélesebb körben elismerjék. Mindezek alapján igazi érték a Superbrands díj, ami azt jelenti, hogy az nemcsak a múlt teljesítményének az igazolásáról szól, hanem komoly ösztönző a brand kitüntetett szerepének a megőrzése és további erősítése érdekében."
A Superbrands ugyanakkor 2016-ban is nagy hangsúlyt fektet a fogyasztók véleményére is, így a márkák szakmai és pénzügyi előszűrése után, a bizottság értékelése kiegészült a GfK Hungaria Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatással is. A védjegy újbóli elnyerésével a Samsung Electronics Magyar Zrt. újabb egy éven keresztül jogosult a Superbrands logó használatára, amely immáron nem csak egy vállalat számára fontos elismerés, de egyben egy megbízható minőséget jelölő szimbólum is, ami segít a vásárlóknak a döntésben, hogy melyik márkát válasszák.
Kapcsolódó cikkek
- ProXpress C30, a Samsung legújabb multifunkciós nyomtatócsaládja
- A Samsung bemutatta a világ legnagyobb, közel 16 TB-os SSD-jét
- A Samsung virtuális valóságában koncertezett a Years & Years
- Három új ívelt monitorral bővül a Samsung termékpalettája
- Dizájn-díjakat nyert a Samsung
- Itt az első 256 GB-os UFS memória
- Légy részese a Years & Years mai londoni koncertjének
- Örökítse meg a környezetét 360 fokban!
- A Samsung Galaxy S6 edge 2015 legjobb okostelefonja
- Már nem csak a mobileszközök biztonságáról gondoskodik a Samsung Knox
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.