Indul a Online Video Award
A Kreatív idén június 6-ig várja az online publiklát videókat. Várnak minden olyan mozgóképes alkotást, amely 2015. január 1. és 2016. június 1. között online, illetve mobileszközökön publikáltak!
A verseny célja, hogy megtalálják Magyarország legjobb online felhasználásra és fogyasztásra készített mozgóképes tartalmait és bemutatkozási lehetőséget biztosítsanak az elterjedt tartalomtípus tehetséges előállítóinak.
Várnak minden olyan mozgóképes alkotást, amelyet 2015. január 1. és 2016. június 1. között online, illetve mobileszközökön publikáltak!
A szerkesztett online-videós tartalmak főkategóriába nevezhető minden olyan videós alkotás, amely valamilyen eseményt, aktuális történést rögzít, tehát videós híreket, tudósításokat, riportokat, dokumentumfilmeket, de még fikciós sorozatokat is várunk, akár szórakoztató bulváros, akár komolyabb témát dolgoznak fel. Ebbe a kategóriába főleg online szerkesztőségek, vagy egyéni alkotók szoktak nevezni.
A márkázott webvideós tartalmak kategóriába olyan webes mozgóképes alkotásokat várnak, ahol valamilyen cég, márka, termék kommunikációjának segítésére született meg a videós anyag. Ilyen lehet a klasszikus pr-film egy cégről, vagy egy vírusreklám, de nevezhető egy márkához kapcsolódó sorozat is. Ebbe a kategóriába főként reklámügynökségek, pr-cégek, vagy egy-egy márka személyes tanácsadója szokott nevezni.
Részletes leírás a versenyről: http://www.kreativ.hu/esemeny/ova_2016/index.php?utm_source=newsletter&utm_medium=dm_hirlevel&utm_campaign=16551&forceBlockGeneration=1
Kapcsolódó cikkek
- Megújult honlapok tájékoztatnak a közvetlenül elnyerhető uniós forrásokról
- Közel 50 milliós befektetést kapott a Helpy
- 234 pályázat érkezett a legalább 30 Mbps sávszélességű hálózat kiépítésére
- Szlovákiában bemutatták az első külhoni magyar elektronikus törvénytárat
- Tantárggyá nőtte ki magát „Az Év honlapja” pályázat
- Az online ételrendelések öt éven belül átvehetik a vezetést az USA-ban
- Mennyit ér egy lojális vásárló szavazata, avagy hol szeretünk online vásárolni?
- 10 dolog az online nyelvtanulásról
- Internetbiztonsági kisfilmek a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat honlapján
- Katy Perry a YouTube 2014-es sztárja
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.