Romániában terjeszkedik a Festipay
A legnagyobb magyar és román fesztiválokat kiszolgáló Festipay Zrt. idén már öt romániai fesztivál számára biztosít készpénzmentes fizetési megoldásokat. Az első ilyen esemény a most először megrendezett Bukarest Gourmet gasztronómiai fesztivál volt. Mint ismeretes, a magyar vállalat még 2015-ben, a kolozsvári Untold Fesztivál szolgáltatójaként lépett a román piacra.
A Festipay a legnépszerűbb magyarországi fesztiválokon túl - mint a Sziget, az EFOTT, a Volt Fesztivál vagy a Balaton Sound – egyre több európai nagyrendezvény számára biztosít készpénzmentes fizetési megoldásokat. 2015-ben Románia legnagyobb, és Európa legjobb „nagyfesztiváljának” megválasztott eseményén, a kolozsvári Untoldon mutatkozott be első alkalommal a Festipay. Idén további négy új romániai fesztivál is a Festipay Zrt. szolgáltatása mellett döntött, így a szomszédos országban 2016-ban immáron öt eseménynek biztosítja a cég a készpénzmentes fizetést, amelynek első helyszíne az idén először megrendezett, június 3-5-ig tartó Bukarest Gourmet Fesztivál volt.
Az első sikeres munkát értékelve a Festipay a Bukarest Gourmet szervezőivel a közös munka folytatása mellett döntött, és ennek eredménye, hogy a fellendülőben lévő romániai gasztronómiai fesztiválpiac aktív szereplője lesz a piacvezető magyar szolgáltató.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy bővíthetjük az együttműködést romániai partnerünkkel. A tavalyi sikeres debütálás során egyértelművé vált, hogy mind a szervezők, mind pedig a résztvevők számára előnyös a készpénzmentes fizetés. Az Európa-szerte sok látogatót vonzó eseményeken felértékelődik a gyorsaság jelentősége: míg egy készpénzes fizetés nagyjából 20-25 másodpercet vesz igénybe, addig egy érintésmentes fizetés feldolgozása mindössze 3-5 másodpercig tart ” – mondta el Márki László, a Festipay Zrt. vezérigazgatója.
A Festipay 2016-ban a következő romániai rendezvények megvalósításában működik közre készpénzmentes fizetési szolgáltatóként:
- 2016. június 30-július 3.: Airfield Fesztivál (Nagyszeben)
- 2016. augusztus 4-7.: Untold Fesztivál (Kolozsvár)
- 2016. augusztus 13-14.: Summer Well (Bukarest)
- 2016. Szeptember eleje: Streedfood Festival (Bukarest)
Kapcsolódó cikkek
- VOLT, Sound, Sziget: Már tervezhetjük a jövő nyarat!
- Megvan az EFOTT himnusza
- A buli mellett élmények sorával vár az EFOTT
- Külföldi nevekkkel gazdagodott az EFOTT listája
- Rudimental érkezik az idei EFOTT-ra
- Lassan betelik a Sziget
- A Telekom Buddy Guide-okat toboroz a fesztiválokra
- Megduplázódott az érintésmentes bankkártyás fizetések száma a Gourmet Fesztiválon
- Csak ma: kártyás fesztiválos nyereményjáték
- Harmadával többet költ, aki készpénzmentesen fizet
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.