Száznál is több ajánlat a MÁV-csoport első saját állásbörzéjén
Többek között érettségizett munkavállalók érdeklődésére és jelentkezésére számít a MÁV-csoport a 2016. június 14-én, kedden 9 órakor kezdődő első saját állásbörzéjén, amit rendhagyó módon a Keleti pályaudvaron rendez meg.
Az érdeklődők a MÁV-csoport több mint száz állásajánlatával ismerkedhetnek meg, a MÁV és leányvállalatai az ország különböző pontjain, számos szakterületen kínálnak munkahelyet a különféle végzettségű munkavállalóknak. A vasúttársaság a nyár folyamán induló tanfolyamaira elsősorban érettségizett munkavállalókat keres, akik a képzést követően forgalmi szolgálattevőként, biztosítás-berendezési műszerészként, váltókezelőként, felsővezeték-szerelőként, jegyvizsgálóként vagy mozdonyvezetőként helyezkedhetnek el. A vállalatcsoport az alapfokú végzettséggel rendelkezők számára is kínál állást: őket többek között pályamunkás vagy kocsirendező munkakörökbe várja.
Ugyanakkor friss diplomás, pályakezdő mérnökök jelentkezésére is számít a MÁV közlekedés-, építő-, villamos- és gépészmérnök munkakörökbe, valamint informatikusok jelentkezését is örömmel fogadja.
A vasúttársaság a munkatársaira hosszú távon számít, szakmai fejlődésüket széleskörű képzési lehetőségekkel támogatja. A dolgozók számára több elemből álló béren kívüli juttatásokat, egyes vállalatainál utazási kedvezményt, egészségmegőrző programot nyújt, részükre határozatlan idejű munkaszerződést biztosít.
Az állásbörzén a MÁV Zrt. és a leányvállalatok – így a MÁV-START, a MÁV Szolgáltató Központ, a MÁV Felépítmény-karbantartó és Gépjavító Kft. – munkatársai készséggel állnak az érdeklődők rendelkezésére. A pozíciókra a helyszínen, de elektronikus úton a www.mavcsoport.hu/karrier oldalon is lehet jelentkezni.
Kapcsolódó cikkek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.