Bővülő olimpiai kvótákkal, új telekom egyéni támogatottakkal, szurkolói szívvel az olimpiára
A Magyar Olimpiai Bizottság és a Magyar Telekom a több mint két évtizedes közös múltra visszatekintő kapcsolata valamint a Nemzetközi Olimpiai Nap alkalmából közös sajtótájékoztatót tartott.
Az eseményen Borkai Zsolt, a MOB elnöke elmondta, hogy a Rio de Janeiró-i olimpiai játékokon 20-22 sportág több mint 150 magyar sportolója vehet részt, és a létszám a londonit is meghaladhatja. Jelenleg a Magyar Olimpiai Csapat már 154 versenyzőt számlál, amely szám tovább bővülhet, hiszen az atléták és az úszók esetében is július elején zárul a kvalifikáció.
A Magyar Telekom és a Magyar Olimpiai Bizottság között fennálló, a magyar sport jövője szempontjából meghatározóan fontos együttműködésről a MOB elnöke a következőket emelte ki: „A Magyar Olimpiai Bizottság eredményes működéséhez, a riói Magyar Csapat sikeres felkészüléséhez akkor is szükség van szponzorokra, amikor a kormány stratégiai ágazatként kezeli a sportot és ennek megfelelően finanszírozza. A Telekom mint a Magyar Csapat Platina támogatója, meghatározó partnere a Magyar olimpiai mozgalomnak. Bízom benne, hogy ez a konstruktív együttműködésünk legalább a budapesti olimpiáig folytatódik.”
A Telekom sporttámogatásai sorában kiemelkedő helyet foglal el a magyar olimpiai mozgalom felkarolása – hangzott el a sajtótájékoztatón. „Különösen büszkék vagyunk arra, hogy a Magyar Telekom – Platina fokozatú támogatóként – immár a hatodik olimpiai felkészülési ciklusban támogatja a magyar csapat felkészülését. Idén a technológiát hívtuk segítségül ahhoz, hogy ügyfeleink szurkolói üzeneteiket közvetlenül a sportolókhoz és a Rióba induló olimpikonokhoz is eljuttathassák a Telekom Szurkolói szív megoldásán keresztül” – mondta Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója.
ÚJ EGYÉNI TÁMOGATOTTAK A TELEKOMNÁL
A Telekom Magyarország legnagyobb ICT szolgáltatójaként évtizedek óta elkötelezett támogatója a hazai sportéletnek: szponzorként számos hazai sportág, csapat és sportoló kiemelkedő sikeréhez járulhatott hozzá. A sajtóeseményen bejelentették, hogy az immár sporttörténeti múltra visszatekintő, több mint 20 éves MOB-Telekom együttműködés, a Ferencváros labdarúgó-, a Telekom Veszprém kézilabdacsapatának támogatása, valamint Cseh László egyéni szponzorációja mellett a Telekom a jövőben Adámi Zsanett világcsúcstartó paraúszóval, Gyurta Dániel olimpiai és világbajnok úszóval, Kammerer Zoltán olimpiai és világbajnok kajakozóval valamint Szilágyi Liliána ifjúsági olimpiai és Európa-bajnok úszóval fűzi szorosabbra a kapcsolatát.
SZURKOLÓ SZÍV – KÖZÖSSÉGI TÁMOGATÁS AZ OLIMPIAI SIKEREKÉRT
A Telekom az olimpiára készülődés jegyében, a magyar sport jelenlegi legjobbjainak sikerét támogatva a szurkolás új dimenzióját jelentő speciális szív alakú kitűzőket, „Szurkolói szíveket” nyújtott át a nyári olimpiai játékokra készülő versenyzőknek: Cseh László, Gyurta Dániel, Szilágyi Liliána (úszás), Csernoviczki Éva (cselgáncs), Kovács Zsófia (torna), Marosi Ádám (öttusa), Péni István és Tobai Sike Renáta (sportlövészet), Zsivoczky-Farkas Gyöngyi (hétpróba) kapták meg a szurkolói rajongást „élőben” közvetítő applikációt.
A ceremónia különlegességeként a magyar válogatott versenyzőknek korábbi olimpiai bajnokok – Berki Krisztián, Borkai Zsolt, Dr. Hammerl László, Dr. Hesz Mihály, Kovács Ágnes, Kovács “Kokó” István, Dr. Magyar Zoltán – adták át a speciális szíveket: ezzel is szimbolizálva a teljes magyar sportolói közösség támogatását és szurkolását.
A Szurkolói szív segítségével Magyarországon bárki kifejezheti rajongását, szurkolását az olimpián részt vevő versenyzők, csapatok felé is, ezáltal segítve őket a lehető legjobb eredmények elérésében. A szívdobbanás az olimpikonoknál azonnal érzékelhető: a szívek ugyanis elkísérik őket edzésük során, és az olimpia ideje alatt is velük lesznek. A Szurkolói szív rezeg és felvillan, amikor valaki szívdobbanást küld, így mindig tudják, milyen sokan és gyakran gondolnak rájuk otthon vagy a világ bármely pontján. A szurkolói szívet többféleképpen dobbanthatjuk meg: az #egyekvagyunk használatával, az egyekvagyunk.hu internetes oldalon üzenetküldéssel, vagy ugyanott, egy gombnyomás segítségével, illetve az okostelefonunk megrázásával is küldhetünk szívdobbanást.
A Szurkolói szív sikerét jól jelzi, hogy az elmúlt napokban – a labdarúgó válogatott támogatásában is aktív szerepet vállalva – a szurkolók már most több mint 650 ezer szurkolói szívdobbanást küldtek kedvenceiknek. A szívdobbanások száma várhatóan az olimpia közeledtével dinamikusan növekedni fog.
A Telekom a kiemelkedő nyári nemzetközi sportesemények alkalmából rendkívüli díjkedvezményeket kínál az ügyfelei számára. Egyedülálló Magenta1 ajánlatot alakított ki, valamint megduplázott adatmennyiséget nyújt a Next valamint a Next Business előfizetőinek a sportesemények követésére és megosztására. A Telekom havidíjas mobil- és TV-előfizetők a nyár végéig pedig külön díj fizetése és adatforgalom nélkül nézhetik a sportközvetítéseket bárhol, mobilon a TV GO-val.
Kapcsolódó cikkek
- A Telekom újabb 13 városban felkapcsolta a 300 megabites mobilinternetet 4G hálózatán
- A Panasonic elindítja a 2016-os riói olimpiai és paralimpiai játékokkal kapcsolatos globális marketingtevékenységét
- Nem csak a sportolót, a drukkert is bátorrá teszi a szurkolás
- The Chant: felemelő film az olimpiai álomról és az akadályok leküzdéséről
- 30 új pályával bővült a milliós letöltésű Sea Hero Quest mobiljáték!
- Változó futball - Európa-szerte növekvő vizuális igények
- Felfüggeszti a munkát a magyar meccsek ideje alatt az iQor
- A gólcsúszás időbeli oka a képernyőn
- Tovább turbózza sportanalitikai megoldását a német válogatott
- Több mint 200 ezerszer dobbant a szurkolói szív a magyar válogatottért
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.