A Panasonic elérhetővé tette a Netflix hozzáférést a 2016 előtt gyártott televízióin is
A Panasonic bejelentette, hogy a 2014 és 2016 között gyártott televízióin is elérhető az online videószolgáltatást nyújtó Netflix.
„Azoknak a felhasználóknak, akik olyan prémium márkát választanak, mint a Panasonic, fontos, hogy folyamatos támogatást nyújtsunk és elérhetővé tegyük a legújabb technológiákat és tartalmakat. Semmi kétségünk nincs afelől, hogy egyre több magyarországi ügyfelünknek is szüksége van Netflix hozzáférésre” – mondta Ireneusz Smaga, a Panasonic Közép-Kelet Európáért felelős igazgatója.
A Panasonic felmérései alapján elmondható, hogy minden paramétert automatikusan adaptáltak a televíziókhoz; nincs probléma a puffereléssel és a filmek minősége is kifogástalan.
A Netflix a világ vezető VOD (video on demand) szolgáltatója, amely csekély szolgáltatási díj ellenében biztosítja számos film és sorozat online elérhetőségét.
Kapcsolódó cikkek
- Tévénézési Guinness-világrekord az LG OLED TV-maratonon
- HDR és Ambilight a Philips idei UHD tévéiben
- A Philips mindenki számára elérhetővé teszi a Full HD tévézést
- Az LG OLED tévéivel válik még teljesebbé az űr-élmény
- Jelentősen bővíti az okostévés tartalmait a Philips
- Idén a képminőség mindent visz a Philips tévéknél
- Évekre visszamenőleg Netflix-kompatibilissé válnak az LG okostelevíziók
- Mától bármelyik Philips okostévén nézhető a Netflix idehaza is
- A SONY bevezeti legújabb Ultimate 4K HDR TV modelljeit, a BRAVIA Z sorozatot
- Teremvilágítás északi fénnyel
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.