Szemléletváltás az Avnetnél: dedikált üzleti egységek alakulnak
Az Avnet, a világ vezető vállalati technológiai disztribútora bejelentette, hogy a jövőben megoldás-fókuszú megközelítéssel segíti világszerte a szoftver-alapú informatikai technológiák terjedését.
A vállalat több mint 450 szakembere dolgozik azon a jövőben, hogy az Avnet ügyfelei kihasználhassák a legújabb felhőszolgáltatásokban, a kognitív számítástechnikában, az adat analitikában és a dolgok internetétben rejlő lehetőségeket, illetve élhessenek a legfrissebb mobilitási, biztonsági és hálózati eszközökkel.
Az adatközpont üzletága révén az Avnet már bebizonyította, hogy a specializáció pozitívan különbözteti meg partnereit a versenytársaktól, és nyereséggel kísért növekedéshez vezet. Az új dedikált üzleti egységeket az Avnet a saját és a vállalat ökoszisztémája által elért eredményeket figyelembe véve építi fel. E sikerek az amerikai földrészen bevezetett vertikális piaci megoldásoktól, az EMEA régió biztonsági és hálózati megoldásain át, a világszerte alkalmazott felhőmegoldásokig terjednek.
„Az Avnet jelentős mennyiségű energiát, erőforrást fordít, és számos fejlesztést eszközöl azon technológiákba, melyek később a jövőnket határozzák meg” – mondta el Patrick Zammit, az Avnet Technology Solutions elnöke. „Hiszem, hogy a legjobb úton akkor járunk, ha mindezt dedikált üzleti egységek segítségével tesszük. Végső soron az Avnet megoldás-szállító vállalattá alakul, azért, hogy karöltve beszállítóinkkal és partnereinkkel, minden fogyasztói igényt ki tudjunk szolgálni ezen a folyamatosan alakuló piacon” – tette hozzá a Zammit.
Az Avnet dedikált üzleti egységei:
- Adatközpont megoldások
- Felhőmegoldások
- Biztonsági és vállalati hálózati megoldások
- Adatanalitika, kognitív számítástechnika, és a dolgok internetéhez kötődő megoldások
- Mobilitási megoldások
- Oktatási szolgáltatások (csak az EMEA régióban és az amerikai kontinensen)
A dedikált üzleti egységek strukturálisan világszerte hasonlóan épülnek fel, de regionális szinten külön vezetést kapnak, hogy az egységek helyi igényeknek megfelelően szolgálhassák ki ügyfeleiket, tekintettel az Avnet helyi portfoliójára és technikai lehetőségeire. Az új, megoldásközpontú megközelítés jegyében, az Avnet specializált szakértelmet biztosít üzleti partnerei számára, legyen szó akár egyetlen technológiára kihegyezett, akár több technológiát együttesen igénylő partnerről. Azon partnerek, amelyek az Avnet ökoszisztémájába tartoznak, több szabadalmaztatott eszközt, szolgáltatást és megoldást érhetnek el az új generációs technológiák, például az Avnet Cloud Marketplace vagy az Avnet innovatív IoT-eszközei közül.
„Ma a vásárlók megkívánják azt, hogy partnereik pontosan ismerjék üzleti céljaikat, és megtalálják azokat a szoftvereket, szolgáltatásokat és hardvereket, amelyekkel elérhetik azokat. Dedikált üzleti egységeink szakemberei az Avnet partnerei számára olyan dedikált erőforrásokat, értékesítési támogatást és technológia tudásbázist biztosítanak, mellyel ügyfeleik számára hosszútávon kínálhatnak üzleti sikerekhez vezető megoldásokat. A megoldásközpontú megközelítéssel partnereink és beszállítóink minden téren a legjobbat kaphatják: üzleti sikerekre összpontosító beállítottságot és kivételes műszaki szakértelmet az adatközpontok és újgenerációs technológiák terén” – hangsúlyozta Zammit.
Annak érdekében, hogy komplex üzleti kihívásokra teljes körű megoldásokat adhasson, az Avnet jelentős mértékben kibővíti értékesítési csatornájának ökoszisztémáját, új vásárlók és technológiai beszállítók bevonásával.
Kapcsolódó cikkek
- A Jabil Tiszaújvárosban fejleszti az ipari termelés jövőjét
- A Fujitsu új szolgáltatása garantáltan a felhőbe repíti a vállalatokat
- Hűvösre tett adatközpontok
- Ingyenes SUSE-tesztvezetés a Microsoft felhőjében
- Vodafone IoT barométer: A „dolgok internete” nélkülözhetetlen a sikerhez
- Új megoldások és szolgáltatások a Cisco biztonsági portfóliójában
- Extra biztonságos mentési megoldás a Fujitsu kínálatában
- Mikroadatközpont ipari környezetben
- A világ első transzkontinentális 5G próbahálózatát hozza létre az Ericsson, az SK Telecom és a Deutsche Telekom
- A Fujitsu negyedik éve az élmezőnyben a Gartner felmérése szerint
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.