Szemléletváltás az Avnetnél: dedikált üzleti egységek alakulnak
Az Avnet, a világ vezető vállalati technológiai disztribútora bejelentette, hogy a jövőben megoldás-fókuszú megközelítéssel segíti világszerte a szoftver-alapú informatikai technológiák terjedését.
A vállalat több mint 450 szakembere dolgozik azon a jövőben, hogy az Avnet ügyfelei kihasználhassák a legújabb felhőszolgáltatásokban, a kognitív számítástechnikában, az adat analitikában és a dolgok internetétben rejlő lehetőségeket, illetve élhessenek a legfrissebb mobilitási, biztonsági és hálózati eszközökkel.
Az adatközpont üzletága révén az Avnet már bebizonyította, hogy a specializáció pozitívan különbözteti meg partnereit a versenytársaktól, és nyereséggel kísért növekedéshez vezet. Az új dedikált üzleti egységeket az Avnet a saját és a vállalat ökoszisztémája által elért eredményeket figyelembe véve építi fel. E sikerek az amerikai földrészen bevezetett vertikális piaci megoldásoktól, az EMEA régió biztonsági és hálózati megoldásain át, a világszerte alkalmazott felhőmegoldásokig terjednek.
„Az Avnet jelentős mennyiségű energiát, erőforrást fordít, és számos fejlesztést eszközöl azon technológiákba, melyek később a jövőnket határozzák meg” – mondta el Patrick Zammit, az Avnet Technology Solutions elnöke. „Hiszem, hogy a legjobb úton akkor járunk, ha mindezt dedikált üzleti egységek segítségével tesszük. Végső soron az Avnet megoldás-szállító vállalattá alakul, azért, hogy karöltve beszállítóinkkal és partnereinkkel, minden fogyasztói igényt ki tudjunk szolgálni ezen a folyamatosan alakuló piacon” – tette hozzá a Zammit.
Az Avnet dedikált üzleti egységei:
- Adatközpont megoldások
- Felhőmegoldások
- Biztonsági és vállalati hálózati megoldások
- Adatanalitika, kognitív számítástechnika, és a dolgok internetéhez kötődő megoldások
- Mobilitási megoldások
- Oktatási szolgáltatások (csak az EMEA régióban és az amerikai kontinensen)
A dedikált üzleti egységek strukturálisan világszerte hasonlóan épülnek fel, de regionális szinten külön vezetést kapnak, hogy az egységek helyi igényeknek megfelelően szolgálhassák ki ügyfeleiket, tekintettel az Avnet helyi portfoliójára és technikai lehetőségeire. Az új, megoldásközpontú megközelítés jegyében, az Avnet specializált szakértelmet biztosít üzleti partnerei számára, legyen szó akár egyetlen technológiára kihegyezett, akár több technológiát együttesen igénylő partnerről. Azon partnerek, amelyek az Avnet ökoszisztémájába tartoznak, több szabadalmaztatott eszközt, szolgáltatást és megoldást érhetnek el az új generációs technológiák, például az Avnet Cloud Marketplace vagy az Avnet innovatív IoT-eszközei közül.
„Ma a vásárlók megkívánják azt, hogy partnereik pontosan ismerjék üzleti céljaikat, és megtalálják azokat a szoftvereket, szolgáltatásokat és hardvereket, amelyekkel elérhetik azokat. Dedikált üzleti egységeink szakemberei az Avnet partnerei számára olyan dedikált erőforrásokat, értékesítési támogatást és technológia tudásbázist biztosítanak, mellyel ügyfeleik számára hosszútávon kínálhatnak üzleti sikerekhez vezető megoldásokat. A megoldásközpontú megközelítéssel partnereink és beszállítóink minden téren a legjobbat kaphatják: üzleti sikerekre összpontosító beállítottságot és kivételes műszaki szakértelmet az adatközpontok és újgenerációs technológiák terén” – hangsúlyozta Zammit.
Annak érdekében, hogy komplex üzleti kihívásokra teljes körű megoldásokat adhasson, az Avnet jelentős mértékben kibővíti értékesítési csatornájának ökoszisztémáját, új vásárlók és technológiai beszállítók bevonásával.
Kapcsolódó cikkek
- A Jabil Tiszaújvárosban fejleszti az ipari termelés jövőjét
- A Fujitsu új szolgáltatása garantáltan a felhőbe repíti a vállalatokat
- Hűvösre tett adatközpontok
- Ingyenes SUSE-tesztvezetés a Microsoft felhőjében
- Vodafone IoT barométer: A „dolgok internete” nélkülözhetetlen a sikerhez
- Új megoldások és szolgáltatások a Cisco biztonsági portfóliójában
- Extra biztonságos mentési megoldás a Fujitsu kínálatában
- Mikroadatközpont ipari környezetben
- A világ első transzkontinentális 5G próbahálózatát hozza létre az Ericsson, az SK Telecom és a Deutsche Telekom
- A Fujitsu negyedik éve az élmezőnyben a Gartner felmérése szerint
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.