Egyszerűsített kliensszolgáltatás kifejezetetten a kkv szektornak
A menedzselt szolgáltatás formájában nyújtott VCS (Virtual Client Services) Hyperscale Appliance bevezetésével a Fujitsu cégmérettől függetlenül, minden vállalat számára elérhetővé teszi az asztali gépes és alkalmazás-virtualizáció előnyeit.
A versenyképes árú megoldás egyszerűsíti a nagy teljesítményű virtuális számítástechnika üzemeltetését. A Fujitsu VCS Hyperscale Appliance szolgáltatáscsomag tartalmazza a virtuális kliensszolgáltatások gyakorlati megvalósításához szükséges összes hardver- és szoftvereszközt, továbbá az automatizációs szakértelmet is.
A VCS egyszerű, skálázható és reagálókész módszert biztosít a szervezetek számára a dolgozóknak szükséges asztali gépes és alkalmazásszolgáltatások nyújtásához. A felhasználók bármilyen számítástechnikai vagy mobileszközről, bármilyen helyszínről, a világ bármely pontján rugalmasan, kényelmesen és biztonságosan hozzáférnek személyre szabott asztali gépükhöz, alkalmazásaikhoz és adatfájljaikhoz. Eközben az IT-vezetőknek sem kell aggódniuk, hiszen a biztonságos adatközpont által tárolt céges adatok soha nem másolódnak noteszgépekre, PC-kre vagy mobilkészülékekre.
Bár a nagyvállalatok már rég felismerték a VCS előnyeit, számos kis- és középvállalat mindeddig vonakodott a hagyományos VCS-megoldások használatától, mivel drágának és nehézkesen bevezethetőnek tartotta őket. A Fujitsu erre a problémára reagálva dolgozta ki új menedzselt szolgáltatását, amely megkönnyíti és felgyorsítja az új technológia használatba vételét. A szolgáltatás rövid időn belül bevezethető a rendszerbeállítást egyszerűsítő, automatikus szkriptekkel, amelyek feleslegessé teszik az egyedi kódok írását.
A Fujitsu a hagyományos VCS-filozófiára jellemzőnél költséghatékonyabb személettel dolgozta ki az új megoldást. Ez részben az Atlantis Computing Altantis USX szoftverének integrálásával érte el. Így csökkent a hardverköltség, és bővíthetőbb, hibatűrőbb, szoftveresen definiált tárolóplatform jött létre. A használatot optimalizálja, hogy a rendszer virtuális tárolókötetek formájában, bármely alkalmazás számára elérhető tárolócsoportokat (poolokat) alakít ki. Az Atlantis USX a licencköltséget is mérsékli, mivel működését a népszerű Citrix XenDesktop szoftvercsomaghoz tartozó Citrix XenServer hypervisor támogatja.
A Fujitsu sokéves VCS-szakértelmének hasznosítása
A Fujitsu új szolgáltatása kiaknázza a társaság sokéves szakértelmét a nagy rugalmasságot igénylő VCS-megoldások tervezése és szállítása terén. Minden egység max. 500 felhasználót támogat, és négy célgép összekapcsolásával az ügyfelek akár 2000 asztal gép támogatásához is egyszerűen és rugalmasan skálázhatják a platformot.
Karyn Jeffery, a Fujitsu alelnöke és globális menedzselt infrastruktúra-szolgáltatási divíziójának végfelhasználói szolgáltatásokért felelős vezetője elmondta: „A Fujitsu virtuális kliensszolgáltatási piacon szerzett kiterjedt szakértelmére támaszkodva most alacsonyabb áron biztosítjuk a kisebb szervezeteknek a Citrix XenDesktop virtualizációs technológia minden előnyét. Automatikus szkriptjeinkkel az üzembe állítást is megkönnyítjük, az értékteremtést pedig felgyorsítjuk számukra. Hogy mi a végeredmény? Az asztali gépes működést és az adatkezelést támogató, rendkívül versenyképes és biztonságos, nagyvállalati szintű VCS Hyperscale Appliance menedzselt szolgáltatás.”
Bob Davis, az Atlantis Computing marketing vezérigazgató-helyettese hozzátette: „A VDI és a hosztolt megosztott alkalmazások egyre népszerűbbek az IT-szervezetek körében, mivel megfelelnek annak az erősödő elvárásnak, hogy bármikor, bárhonnan és bármilyen eszközről hozzá lehessen férni az adatokhoz és az alkalmazásokhoz. A Fujitsu új megoldása az Atlantis szoftveres képességeit hasznosítva optimalizálja az adattárolást, és lehetővé teszi a virtuális asztali gépek és alkalmazások számára, hogy a fizikai PC-knél gyorsabban és költséghatékonyabban működjenek, és ezáltal kifogástalan használati élményben részesítsék felhasználóikat. A Fujitsu és az Atlantis közös megoldása különösen az all-flash adattárolás terén mérsékli a költségeket. Segítségével a szervezetek megvalósíthatják a felhasználói élmény, a rugalmasság és a biztonság optimális egyensúlyát.”
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu piacra lép legbiztonságosabb „2 in 1” eszközével
- A Fujitsu tenyérvéna-mintázatot használ személyazonosításra
- A Fujitsu PRIMERGY M2 szerverekkel turbózza a PRIMEFLEX vShape teljesítményét
- A Fujitsu új szolgáltatása garantáltan a felhőbe repíti a vállalatokat
- Extra biztonságos mentési megoldás a Fujitsu kínálatában
- A Fujitsu negyedik éve az élmezőnyben a Gartner felmérése szerint
- A Fujitsu intelligens gyártástervezési modellje gyors, hatékony és szinte nem is hibázik
- A Fujitsu K5 felhőszolgáltatása lehet a kulcs a gyorsabb digitális átalakuláshoz
- Új PRIMERGY szerverek: többet, jobban, kevesebbért
- A Fujitsu legújabb technológiával dolgozó tárolói tudnak titkot tartani
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.