A Szigeten debütál a Festipay Prepaid kártya
Ma kezdetét vette a Sziget fesztivál, amely egyben azt is jelenti, hogy ma debütál a Sziget Fesztiválon a Festipay Prepaid kártya. A kártya a fesztivál után világszerte minden MasterCard-elfogadóhelyen is használható lesz.
A mai naptól, a Sziget Fesztiválon használható először a Festipay Prepaid kártya. Sokan voltak, akik a kártya hivatalos kibocsátása előtt regisztráltak annak érdekében, hogy elsőként jussanak hozzá a limitált, névre szóló kártyához.
Azok számára, akik lemaradtak az augusztus 3-i előregisztrációs határidőről, a Festipay a kártyát postai úton kézbesíti, az anonim kártyát pedig a Sziget Fesztiválon a Festipay Prepaid Pointon lehet kiváltani, minden nap 10.00 és 22.00 óra között. A kártyát az alábbi oldalon lehet megrendelni: https://www.prepaidfinancialservices.com/festipay/hu/apply.aspx
A Festipay Prepaid kártya elindulását 2016. július 7-én jelentette be a Festipay, a MasterCard és a Sziget Kft. a Balaton Soundon. A prepaid egyik legnagyobb előnye, hogy tulajdonosa folyamatosan kontrollálni tudja kiadásait, hiszen a kártya csak az előre rátöltött összeg erejéig használható.
Regisztráció és további információ a kártyáról az alábbi linkeken található: http://getaprepaid.hu/ éshttps://www.facebook.com/getaprepaid.
Kapcsolódó cikkek
- Sziget bejárás: kezdődik a buli
- Izgalmas koncerttel kezdődik a Magic Mirror a Szigeten
- Európa nagy része itt lesz a Szigeten és hozzák a mobilalkalmazásaikat is
- #szigetrecycling: zöldnek lenni menő
- Érdekes fantáziavilág a Szigeten
- Carpool karaoke Sziget hetijegyekért
- A CashCard ödvözli a frissen piacra lépő Festipay Prepaid Cardot
- Limitált kiadású, prepaid MasterCard kártyát dob piacra a Festipay a Sziget Fesztiválon
- Már csak napijegy maradt a Szigetre
- Breaking: nyert a VOLT és a SZIGET
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.