Új verzióval jelentkezik az SAP kisvállalati rendszere
Új verziójú vállalatirányítási rendszert adott ki a hazai piacra az SAP szoftvercég. A kis-és középméretű vállalatoknak szánt, felfrissített SAP Business One erősebb automatizációt ígér elődjéhez képest. A 9.2-es verziót további funkciókkal gazdagították, amelyekkel főként a szervezetek előrejelző képessége erősödhet.
Az új funkciók közé tartozik a projektmenedzsment modul, amely teljes értékű eszközt kínál a különböző vállalati területeken előforduló feladatok nyomon követésére, támogatására. A program több mint 40 funkcionalitását bővítették, közte olyanokat, mint az önköltségszámítás -mely termékszinten is meghatározhatóvá vált-, vagy hogy mely felhasználók milyen szintű adatokat érhetnek el. Jelentős frissítést kapott a kereslettervezés modul, lehetővé téve a még hatékonyabb erőforrás tervezést, mindezt a megszokott, ún. Fiori alapú, és magyar nyelvű kezelőfelületen.
A nagy mennyiségű adatok valós idejű elemzésére tervezett, HANA alapú szoftver immár böngészőből, okoseszközön keresztül is futtathatóvá vált. E vállalatirányítási rendszerrel főként a gyártó, a feldolgozóipari, a szolgáltató, és az állami tulajdonú cégek között számít új ügyfelekre a hazai szoftverház, amely partnerei segítségével évente közel 100 magyar kisvállalatot kapcsol az SAP 300 000-es ügyfélbázisához.
„A kis-és középvállalkozások körében növekszik a felhő technológia iránti elfogadottság. Ennek is köszönhető, hogy Magyarországon közel 1400 szervezet használ SAP Business One megoldást” - mondta Balázs Csaba, az üzleti szoftvercég szakértője.
Kapcsolódó cikkek
- Új pozíció, új vezető a hazai SAP fejlesztőközpontnál
- Sikeresebbé teheti a hazai vállalatokat a HR analitika fejlesztése
- Új terület és vezető az SAP-nál
- 24 órás ügyfélszolgálatot kínál új mobilapplikációjával a DMRV Zrt.
- Új, digitális transzformációt segítő megoldások az SAP-tól
- Újabb elismerések a HostLogic-nak
- Tovább turbózza sportanalitikai megoldását a német válogatott
- Taroltak a magyar cégek az SAP Quality Awards versenyén
- SUSE-újítások az SAP ügyfelek kényelméért
- A korszerű gyártóknak és szolgáltatóknak már csak múlt az állásidő
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.