Robotikába invesztál a Xerox is

forrás: Prím Online, 2016. augusztus 26. 07:17

Napjaink infokommunikációs fejlődésének egyik sarokkövét jelentik a robotikát érintő innovációk. Ezalatt azonban korántsem azt kell érteni, hogy az érdekeltek életnagyságú robotok gyártásába fogtak volna bele. Sokkal inkább az olyan intelligens, szoftver-vezérelt eszközök fejlesztése zajlik gőzerővel, amelyek egyre több szektorban képesek automatizálni a munkafolyamatokat.

A neves tanácsadó cég, a McKinsey legutóbbi globális előrejelzése szerint a robotikának köszönhetően 2025-re akár 40-50 százalékkal is emelkedhet a vállalatok produktivitása, miután a tanulásra képes gépeket olyan képességekkel vértezik fel (pld: beszédértés), amelyek révén alkalmasakká válnak a felmerülő problémák, feladatok azonnali értékelésére, illetve megoldására.

 

A Xerox is jelentős beruházásokat hajt végre ezen a területen. Robotizált folyamatmenedzsment megoldásaikkal arra törekszenek, hogy a felhasználók egyszerűbbé, gyorsabbá és eredményesebbé tehessék az üzleti folyamataikat. 

 

A Xerox Automated Intelligence szoftver többek között az adatfeldolgozás automatizálásában képes segítséget nyújtani. Ezt arra programozták, hogy a különböző forrásokból (többek közt email, táblázatok) érkező információk alapján folyamatosan frissítse, rendszerezze az adatbázisokat. Továbbá alkalmas arra, hogy az adatokat összegyűjtse és megfelelő csatornákon, alkalmazásokon keresztül eljutassa azokhoz, akik ezekből dolgoznak, többek között ügyfélszolgálatokon, vagy pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó szervezeteknél.

 

 

A Xerox Case Management szoftver szintén arra helyezi a hangsúlyt, hogy azonnali információs támogatást nyújtson a felhasználóknak. Például a beérkező ügyfélkérés témája alapján azonnal elindítja a keresést az adatbázisban és összeszedi azokat az információkat, amelyek a kérdés kapcsán relevánsak. Minden összegyűjtött információt azonnal továbbít az ügyfélszolgálati munkatárs számítógépének képernyőjére, aki ezek alapján, pillanatokon belül teljes körű felvilágosítást adhat az érdeklődőnek. 

 

 

A Xerox szoftveres megoldásai széles körben alkalmazhatóak a legváltozatosabb területeken. A tömegközlekedési tájékoztatásban éppúgy, mint az komplex folyamatokból álló egészségügyi szektorban, vagy a precíz pénzügyi adminisztrációt megkövetelő iparágakban.

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01