Forgalmazói szerződést kötött a Huawei Magyarország az ABC Datával
AZ ABC Data, a KKE régió vezető IT és szórakoztatóelektronikai forgalmazója szerződést kötött a Huawei Magyarországgal. A teljeskörű megállapodás a gyártó kínálatában szereplő összes készüléket, mobiltelefont, tabletet és a kiegészítő eszközt magába foglalja.
A Huawei Magyarország teljes termékportfóliójának szállítását magába foglaló disztribútori megállapodás kötött az ABC Datával. Az együttműködésnek köszönhetően az ABC Data szerződött viszonteladói számára olyan innovatív prémium termékekhez kínál hozzáférést, mint a Huawei P9, amely jelenleg több piacon is a legjobban fogyó mobilkészülék. Az új márka termékkínálatba történő megjelenésével párhuzamosan az ABC Data számos bevezető kedvezményt hirdet a viszonteladók számára.
A Huawei iránti bizalom folyamatosan nő az okostelefon használók körében. Az International Data Corporation (IDC) adatai alapján 2016 első félévében a vállalat az eladott készülékek tekintetében harmadik helyen szerepelt a világranglistán, és a globális okostelefon piacon - közel 60%-os növekedést követően - jelenleg 8,2%-os részesedéssel rendelkezik.
A szerződés aláírása az ABC Data Hungary partnerei számára is nagy értéket képvisel, mivel a regionális forgalmazó újabb prémium márka termékeinek beszerzési forrásává vált a magyar piacon.
"Elsősorban az ABC Data jelentős regionális tapasztalata, a magas szintű szakértelem, a vállalat gyors növekedése és a portfólió folyamatos bővítése miatt döntöttünk az együttműködés gyors elindítása mellett. 2015-ben az ABC Data kulcsfontosságú IT disztribútor volt a magyar piacon és 2016-ban is folytatja a gyors növekedést. Mindezek alapján biztosak vagyunk benne, hogy az ABC Datával való partneri együttműködés remek választás”- mondta el Seth Wang, a Huawei Technologies Hungary Kft. fogyasztói üzletágának igazgatója.
A Huawei-jel való együttműködés a magyar piacon egy újabb lépés az ABC Data stratégiai célkitűzéseinek megvalósításában, amely szerint a vállalat erősíteni kívánja jelenlétét KKE régióban. Az üzletfejlesztési politikában nagy szerepet kap a régióban stratégiai pontokon elhelyezett logisztikai központokból álló infrastruktúra fejlesztése. Ennek megfelelően a társaság idén Budapest közelében nyitotta meg negyedik raktáregységét, amely lehetőséget jelent a szállítási idők javítására és további piacokra történő belépésre.
“A forgalmazói szerződés aláírásával egy újabb prémium márkával egészült ki a folyamatosan bővülő termékportfóliónk. Célunk, hogy kínálatunkban jelen legyenek a legnépszerűbb eszközök, de a mobilokra, mobil alkatrészekre, és kiegészítőkre különösen nagy hangsúlyt fektetünk. A Huawei jelenleg az egyik legnépszerűbb mobilkészülék gyártó, amelynek a termékei minden bestseller listán előkelő helyen szerepelnek. Az ABC Data és a Huawei évek óta sikeresen működik együtt Lengyelországban. Az eddigi tapasztalat és a kiváló üzleti kapcsolatok alapján arra számítunk, hogy a magyarországi együttműködés is nagyon sikeres lesz” - mondta el Poros Gábor, az ABC Data Magyarország ügyvezető igazgatója. „Az ABC Datánál nem csak a termékekre, de a szállításra és a hozzáadott értékekre is nagy hangsúlyt helyezünk, mivel ezek régiós szinten is fontosak az ügyfeleink számára” - tette hozzá Poros.
A Huawei nemrég díjjal is jutalmazta az ABC Datát a KKE és az észak régióban nyújtott kiemelkedő teljesítményéért. A régióban az ABC Data volt az egyetlen díjazott forgalmazó.
„Az ABC Data - a KKE régió vezető IT disztribútora - a mobil szegmens fejlesztésében is vezető szerepet tölt be. A telekommunikációs szolgáltatók mobileszközökkel történő ellátásának piacán 60%-os részesedéssel rendelkezünk - mondta Juliusz Niemotko, az ABC Data igazgatótanácsának alelnöke. A legtöbb szolgáltatóval, viszonteladóval, kiskereskedővel, és integrátorral kapcsolatban állunk az országunkban, ezért is természetes, hogy az olyan vezető gyártók mint a Huawei minket választanak forgalmazói partnerének” - tette hozzá az alelnök.
Kapcsolódó cikkek
- Példátlan eredményt ért el a Huawei a P9 és a P9 Plus kiszállításaival
- Messi lett a Huawei új márkanagykövete
- Szoftvertesztelési program Huawei GX8 okostelefonnal rendelkezők számára
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly
- Egyedülálló szoftvertesztelési program Huawei résztvevőkkel
- A Huawei bemutatta új, nova okostelefon sorozatát az IFA 2016-on
- A Huawei iskolakezdési akciója: ráadás Color Band A1 okoskarkötő minden P9 Lite vásárláshoz!
- Huawei Instagram fotóverseny
- Hogyan használd az autófókuszt – avagy fényképezési tippek a Huawei P9-hez
- Cél az okos gyártás: együttműködik a Huawei és a Wanhua-BorsodChem
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.