Dell EMC World konferencia
Új korszakot írunk: a digitális transzformáció felforgatja az egyes iparágakat és azok piacát. A technológia exponenciális ütemben fejlődik, és megváltoztatja az életmódunkat és a munkakörülményeinket.
A Dell Technologies, mint a világ legnagyobb magántulajdonban levő technológiai vállalata figyel arra, hogy olyan megoldásokat nyújtson, amelyek a teljes IT ökoszisztémát szolgálják. Egyesítve a Dell, az EMC, a Pivotal, az RSA, a SecureWorks, a Virtustream és a VMware képességeit egyetlen céljuk van: hogy segítsék ügyfeleiket a digitális átalakulásban.
A vállalat legfontosabb idei rendezvényén, a műszaki és az üzleti világ vezetői számára rendezett Dell EMC World konferencián a szakértők a digitális transzformációról, a digitális jövőről osztják meg egymással és az érdeklődőkkel ötleteiket, gondolataikat.
A Dell EMC World 2016 október 18. és 20. között kerül megrendezésre Austin, Texas-ban, ahol a legújabb technológiai trendekről lesz szó, a felhőtől az egyszerű és költséghatékony IT megoldásokon át a jövő munkahelyéig.
Az előadások témájáról részletes információ a következő linken található: http://dellemcworld.com/2016/agenda
Kapcsolódó cikkek
- Jövő héten Hacktivity
- SMART 2016: Budapesten versenyez az európai startup világ krémje
- A vezérigazgatók három IT-leckéje: mobilitás, cloud, big data
- SMART 2016: nemzetközi innovációs expót rendeznek Magyarországon
- Huawei: Az ultra-szélessávú hálózat lesz a jövőbeli, intelligens világ egyik sarokköve
- Élhetőbb jövőt mutat a Smart Future Forum 2016 konferencia
- Lejárt az üvöltöző, szigorú szemű főnökök ideje
- Szakmai fórum extrákkal
- Eu projektekben alakítják a felhőalapú informatika jövőjét
- Internet Hungary: egymás vállán fognak sírni a taxisok és az Uber sofőrök?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.