2016-ban is az Ország Boltja lett az Extreme Digital
Szórakoztatóelektronika kategóriában nyert népszerűségi díjat az Extreme Digital a magyarországi internetes áruházak számára meghirdetett Ország Boltja versenyen.
Az Ország Boltja elnevezésű verseny célja, hogy az internetezők szavazatai és a vásárlásokat követő értékelések nyomán megtalálja a legjobb és legnépszerűbb magyar webáruházakat.
Az Ország Boltja 2016-os díjait három kategóriában ítélték oda a csatlakozó online áruházaknak, amelyek közül az Extreme Digital webáruháza a szórakoztatóelektronikai kategória népszerűségi díját nyerte el az idén.
Az Extreme Digital jelenleg a piacvezető magyar online kereskedő a GKI Digital iparági kutatásai szerint: a vállalat 2015-ben 20 százalékkal növelte forgalmát, míg a teljes online kiskereskedelmi szektor ennél kisebb mértékben, 16 százalékkal bővült. Itthon az online vásárlók túlnyomó többségében az ügyfél elégedett a vásárlással, az Extreme Digitalnál például csupán a tranzakciók 0,5 százalékával kapcsolatban fordult elő reklamáció.
Kapcsolódó cikkek
- Új kötelezettség minden webáruház számára
- A Virgo fejlesztette az Extreme Digital új webáruházát
- Új lehetőségek az e-kereskedelem számára
- PayPal: az online értékesítés növelésének 7 módszere
- Átadták az Év Internetes Kereskedője 2016 díjakat
- Minden 25. forintot a neten költenek el a magyarok
- E-TOPLISTA 2016 – A legnagyobb webáruházak listája
- Dinamikus fejlődésben az online bútorvásárlás
- A webáruházak többsége jól felkészült, az elállási jog érvényesítésével gondok vannak
- Rekordmértékű eladásokat produkált az Extreme Digital a BlackFridayen
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.