2016-ban is az Ország Boltja lett az Extreme Digital
Szórakoztatóelektronika kategóriában nyert népszerűségi díjat az Extreme Digital a magyarországi internetes áruházak számára meghirdetett Ország Boltja versenyen.
Az Ország Boltja elnevezésű verseny célja, hogy az internetezők szavazatai és a vásárlásokat követő értékelések nyomán megtalálja a legjobb és legnépszerűbb magyar webáruházakat.
Az Ország Boltja 2016-os díjait három kategóriában ítélték oda a csatlakozó online áruházaknak, amelyek közül az Extreme Digital webáruháza a szórakoztatóelektronikai kategória népszerűségi díját nyerte el az idén.
Az Extreme Digital jelenleg a piacvezető magyar online kereskedő a GKI Digital iparági kutatásai szerint: a vállalat 2015-ben 20 százalékkal növelte forgalmát, míg a teljes online kiskereskedelmi szektor ennél kisebb mértékben, 16 százalékkal bővült. Itthon az online vásárlók túlnyomó többségében az ügyfél elégedett a vásárlással, az Extreme Digitalnál például csupán a tranzakciók 0,5 százalékával kapcsolatban fordult elő reklamáció.
Kapcsolódó cikkek
- Új kötelezettség minden webáruház számára
- A Virgo fejlesztette az Extreme Digital új webáruházát
- Új lehetőségek az e-kereskedelem számára
- PayPal: az online értékesítés növelésének 7 módszere
- Átadták az Év Internetes Kereskedője 2016 díjakat
- Minden 25. forintot a neten költenek el a magyarok
- E-TOPLISTA 2016 – A legnagyobb webáruházak listája
- Dinamikus fejlődésben az online bútorvásárlás
- A webáruházak többsége jól felkészült, az elállási jog érvényesítésével gondok vannak
- Rekordmértékű eladásokat produkált az Extreme Digital a BlackFridayen
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.