Az Accenture technológiai szolgáltató központot nyit Magyarországon
A toborzás során a cég a friss diplomásokra és a megfelelő technológiai képességekkel rendelkező, tapasztalt munkavállalókra összpontosít
Az Accenture új technológiai szolgáltató központot nyit Budapesten, ezzel informatikai szolgáltatásokat kínál a helyi és globális ügyfeleknek, természettudományos, technológiai, mérnöki és matematikus (STEM) végzettségű tehetségek foglalkoztatásával. A budapesti technológiai szolgáltató központ az Accenture hetedik helyszíne Közép-Kelet-Európában.
Az Accenture több mint 6000 magasan képzett szakemberrel a régió egyik legnagyobb IT-munkaadója. Az új budapesti központtal ezt a létszámot 150 fővel tervezik bővíteni a következő 12 hónapban. Az Accenture az új technológiai szolgáltató központján keresztül több iparág ügyfeleit fogja kiszolgálni, Ausztria, Svájc, Németország területére és Közép-Kelet-Európára fókuszálva.
„Ez a magyarországi befektetésünk és a növekedési terveink mind a helyi és globális ügyfélkör jobb kiszolgálása, az innováció és a digitális átalakulásuk elősegítése iránti folyamatos elkötelezettségünket tükrözik” – nyilatkozta Peter Skodny, az Accenture Közép-Kelet-Európáért felelős vezérigazgatója. „Nagy várakozással toborozzuk és képezzük ki a legtehetségesebb technológiai szakembereket Magyarországon, és járulunk hozzá az ország, valamint a régió gazdasági növekedéséhez és fejlődéséhez.”
„Budapesten olyan szakemberekből álló csapatot építünk, akik a hagyományos és az új technológiákat egyaránt jól ismerik és nagy szakértelemmel rendelkeznek a legújabb szolgáltatási modellek – köztük az agilis módszertan szerinti fejlesztések, a „continous integration”, azaz a folyamatos integráció, a DevOps és a nagymértékben automatizált szolgáltatási folyamatok – alkalmazásában. Ezzel a háttérrel hatékonyan tudjuk támogatni ügyfeleinket az „Új IT-re” való átállásban. A budapesti központ egy olyan egyedülálló globális hálózat része lesz, amely képes a szervezet piaci méreteit, a vezető technológiai pozícióját, az innováció terén elért eredményeit és az IT ökoszisztémával rendelkező piacvezető szereplőkkel kialakult szoros partneri kapcsolat előnyeit maximálisan kihasználni" – nyilatkozta Tomas Volek, az Accenture Technology globális szolgáltatói hálózatának Közép-Kelet-Európáért felelős ügyvezető igazgatója. „A budapesti Accenture szolgáltató központ remek párosítása a helyi és globális erőforrásainknak, amelyhez ügyfeleinknek teljes hozzáférést biztosítunk – mindezt a legkorszerűbb technológiák, intelligens eszközök, mesterséges intelligencia, könnyen kezelhető architektúrák és iparági megoldások alkalmazásával kiegészítve.”
A budapesti helyszín az Accenture globális szolgáltatóközpont-hálózatának új tagja. A világon az Accenture rendelkezik a stratégiai, a tanácsadó, a digitális, a technológiai és az üzemeltetési szakemberek legnagyobb és legsokszínűbb csoportjával: a hálózat mintegy 285 ezer főt foglalkoztat több, mint 50 központban, a cég irodáiban és az ügyfelek telephelyein. A vállalat a munkát a folyamatok, a módszertan, az eszközök, az architektúrák és a mérőszámok terén egyaránt mélyreható iparági, technológiai és üzleti szakértelemre alapozza.
Kapcsolódó cikkek
- Felhőbe költöznek a HR rendszerek
- Az ELTE és az informatikai ipar összefogása a jövő tehetségeiért
- Gear Up 2016: Hangvezérlés, 3D vizualizáció az idei program
- Jelentős e-egészségügyi beruházásokra készülhet a versenyszféra
- Dell EMC adatvédelmi kiterjesztés szoftver- és felhőalapú előnyökkel – a modern adatcentrumok számára
- A só megy tovább: SUSE – SaltStack együttműködés a még jobb automatizációért
- A Dell EMC innovációi a digitális átalakulás jegyében
- Deloitte Technology Fast 50: Tizedik helyen Magyarország leggyorsabban növekvő technológiai vállalata
- A Fujitsu szupergyorssá teszi a szoftveresen definiált adatközpontok kiépítését
- Mobilra költözik a céges informatika
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.