Az Accenture technológiai szolgáltató központot nyit Magyarországon

A toborzás során a cég a friss diplomásokra és a megfelelő technológiai képességekkel rendelkező, tapasztalt munkavállalókra összpontosít

forrás: Prím Online, 2016. november 8. 10:48

Az Accenture új technológiai szolgáltató központot nyit Budapesten, ezzel informatikai szolgáltatásokat kínál a helyi és globális ügyfeleknek, természettudományos, technológiai, mérnöki és matematikus (STEM) végzettségű tehetségek foglalkoztatásával. A budapesti technológiai szolgáltató központ az Accenture hetedik helyszíne Közép-Kelet-Európában.

Az Accenture több mint 6000 magasan képzett szakemberrel a régió egyik legnagyobb IT-munkaadója. Az új budapesti központtal ezt a létszámot 150 fővel tervezik bővíteni a következő 12 hónapban. Az Accenture az új technológiai szolgáltató központján keresztül több iparág ügyfeleit fogja kiszolgálni, Ausztria, Svájc, Németország területére és Közép-Kelet-Európára fókuszálva. 

 

„Ez a magyarországi befektetésünk és a növekedési terveink mind a helyi és globális ügyfélkör jobb kiszolgálása, az innováció és a digitális átalakulásuk elősegítése iránti folyamatos elkötelezettségünket tükrözik” – nyilatkozta Peter Skodny, az Accenture Közép-Kelet-Európáért felelős vezérigazgatója. „Nagy várakozással toborozzuk és képezzük ki a legtehetségesebb technológiai szakembereket Magyarországon, és járulunk hozzá az ország, valamint a régió gazdasági növekedéséhez és fejlődéséhez.”

 

„Budapesten olyan szakemberekből álló csapatot építünk, akik a hagyományos és az új technológiákat egyaránt jól ismerik és nagy szakértelemmel rendelkeznek a legújabb szolgáltatási modellek – köztük az agilis módszertan szerinti fejlesztések, a „continous integration”, azaz a folyamatos integráció, a DevOps és a nagymértékben automatizált szolgáltatási folyamatok – alkalmazásában. Ezzel a háttérrel hatékonyan tudjuk támogatni ügyfeleinket az „Új IT-re” való átállásban. A budapesti központ egy olyan egyedülálló globális hálózat része lesz, amely képes a szervezet piaci méreteit, a vezető technológiai pozícióját, az innováció terén elért eredményeit és az IT ökoszisztémával rendelkező piacvezető szereplőkkel kialakult szoros partneri kapcsolat előnyeit maximálisan kihasználni" – nyilatkozta Tomas Volek, az Accenture Technology globális szolgáltatói hálózatának Közép-Kelet-Európáért felelős ügyvezető igazgatója. „A budapesti Accenture szolgáltató központ remek párosítása a helyi és globális erőforrásainknak, amelyhez ügyfeleinknek teljes hozzáférést biztosítunk – mindezt a legkorszerűbb technológiák, intelligens eszközök, mesterséges intelligencia, könnyen kezelhető architektúrák és iparági megoldások alkalmazásával kiegészítve.”

 

A budapesti helyszín az Accenture globális szolgáltatóközpont-hálózatának új tagja. A világon az Accenture rendelkezik a stratégiai, a tanácsadó, a digitális, a technológiai és az üzemeltetési szakemberek legnagyobb és legsokszínűbb csoportjával: a hálózat mintegy 285 ezer főt foglalkoztat több, mint 50 központban, a cég irodáiban és az ügyfelek telephelyein. A vállalat a munkát a folyamatok, a módszertan, az eszközök, az architektúrák és a mérőszámok terén egyaránt mélyreható iparági, technológiai és üzleti szakértelemre alapozza. 

Kulcsszavak: IT informatika accenture

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01