Az Extreme Digital idei fekete péntekének új slágere a szárítógép volt
Az átlagosnál magasabb, 35 ezer forint feletti átlagos megrendelési értéknek köszönhetően negyedével múlta felül a tavalyi fekete péntek forgalmát a november 18-án reggel 5 órától éjfélig zajló Black Friday az Extreme Digitalnál. A szokásos slágertermékek (okosmobil, konzol) mellett az idén a hőszivattyús szárítógép és egy ultra-HD televízió volt az akciós nap két rendkívül kedvelt terméke.
Az Extreme Digital idei fekete pénteki eladási toplistájának első helyére az 500 gigabájtos háttértárral és Kinect mozgásérzékelő kamerával felszerelt, két játékot is tartalmazó Xbox One konzol található, a második helyezett a Lenovo P70-es okostelefon, míg a harmadik legnépszerűbb terméknek a Beko gyártmányú hőszivattyús szárítógép bizonyult.
Új trendek az idei Black Friday-en
A hőszivattyús szárítógép az idei fekete péntek egyik új sztárja, a legnépszerűbb a legtöbb eladást generáló tíz termék közé idén ugyanis három különböző márka (Beko, Whirlpool és Candy) szárítógépe is bekerült az idén. Egy másik rendkívül kelendő termék az ultra-HD felbontású televízió volt, a Samsung 40 és 50 colos okostévéi a negyedik és hetedik helyet szerezte meg.
Egy másik érdekes trend, hogy az akciós oldal reggel 5 órai indulásától nagyjából 8 óráig a Black Friday akcióit tartalmazó oldalak látogatóinak nagyobb hányada mobil eszközről érkezett. Mivel a webáruházat okostelefonról és táblagépről is lehet használni, az érdeklődőknek ki sem kellett szállniuk az ágyból az ajánlatok átböngészéséhez.
A mobil eszközről érkező látogatók közel 70%-a androidos, 24%-a iOS-es eszközről érkezett, a fennmaradó hányad pedig valamilyen egyéb platformot használt. A nap későbbi óráiban a számítógépről érkező látogatók vették át a vezetést, az érdeklődők 40 százaléka Budapestről böngészett, és döntő többségük Chrome böngészőt használt.
Sokkal többet költöttek, mint egy átlagos pénteken
Egy átlagos péntek forgalmához mérten a Black Friday napján jelentősen megnőtt a megrendelések átlagos értéke, amely 35 ezer forintot tett ki, és az online bankkártyás fizetést választók aránya is a szokásosnál jóval magasabb, 16%-os volt, ami azt jelzi, hogy a magyar felhasználók is egyre inkább megbíznak ebben a megoldásban. A vásárlók 62%-a egyébként a házhozszállítással kérte az akciós terméket, 38% viszont a bolti átvételt preferálta.
A Black Friday-es ajánlatokra kíváncsi látogatók 62%-a volt férfi és 38%-a nő, a korcsoportok közül pedig a 25-34 év, illetve a 35-44 év közötti volt a legerősebb, 30-35%-os aránnyal. A látogatók 72%-a új vásárló volt, aki korábban még nem rendelt az Extreme Digitaltól, ami tökéletesen igazolja, hogy a Black Friday az egyik leghatékonyabb vevőcsalogató marketingeszköz.
A fekete pénteki aloldal reggel 8 órakor bonyolította a legnagyobb forgalmat: ekkor egy adott időpillanatban egyszerre több mint százezer érdeklődő kereste fel, a nap végéig pedig összesen 15 millió oldalletöltést szolgált ki. Az egyidejűleg hatvanmillió felhasználóra kalibrált, felhőalapú ideiglenes áruház tökéletesen bírta a vásárlók rohamát, a fekete péntek alatt egyetlen percre sem vált elérhetetlenné, és a normál ajánlatokat tartalmazó www.edigital.hu webáruház működése is zavartalan volt.
Őrült napok követik a fekete pénteket
Az akciók a Black Friday elmúltával sem érnek véget az Extreme Digitalnál: november 25-én, péntektől az „őrült napok” elnevezésű akció várja az érdeklődőket, amelynek keretében többek közt okostelefonok, televíziók és háztartási gépek is elérhetők lesznek akár 45%-os árengedményekkel.
Kapcsolódó cikkek
- Több mint tízezer darab eladás az első órában az Extreme Digital fekete péntekjén
- Első alkalommal rendezik meg az eMAG Black Cat Day-t, a fekete állatok örökbefogadó napját
- Egyre többen keresik a Black Friday akciókat Magyarországon
- Make Black Friday Great Again!
- Black Friday: a pénzügyi adathalászat nő az ünnepek közeledtével
- Az eMAG Black Friday kínálatában idén 450 000 termék várja a magyar vásárlókat
- 2016-ban is az Ország Boltja lett az Extreme Digital
- A Sony idén karácsonykor is ünnepi hangulatot varázsol az otthonokba
- Megjelent az LG okostelevíziós online fizetési megoldása
- A Virgo fejlesztette az Extreme Digital új webáruházát
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.