Létrejött a Marketing Döntéshozók Klubja
Tizenkettő hazai topvállalati vezető, ismert marketing személyiség részvételével és a Magyar Marketing Szövetség támogatásával megalakult a Marketing Döntéshozók Klubja.
Az alapítók között a magyar piac meghatározó márkáit gondozó cégek szakmai vezetői találhatóak, akik vallják, hogy a marketing azáltal teremt értéket, hogy az üzletet és a fogyasztókat alkotó módon köti össze.
Gyakorlatias, az új piaci kihívásokra gyorsabban mozduló, a szakmai eredményeiket, gondolataikat a fogyasztó még jobb kiszolgálása érdekében egymással is megosztani képes új marketing szakmai szerveződés megalakításáról döntött 11 hazai topvállalat hazai marketingéletben ismert személyisége. A Marketing Döntéshozók Klubjának alapítói között ott találjuk az OTP Bank, a Magyar Telekom, a Szerencsejáték Zrt., a MasterCard, az UniCredit, a Provident, a SPAR, a SuperShop, az IBUSZ, a Neckermann és az Unicef szakmai vezetőjét.
A marketing szakma megrendelői oldalának ismert döntéshozóit tömörítő exkluzív klub annak szellemében végzi majd munkáját, hogy a marketing hidat kovácsol az üzlet és a fogyasztók között. Ehhez alkotó szakmai kapcsolatrendszer, folyamatos megújulási képesség és kreatív eszközhasználat szükséges – mondja a Magyar Marketing Szövetség keretein belül létrejött klub életre-hívója, Katona Norbert, a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatóhelyettese.
A klub platformot teremt, amelyen keresztül a tagok minőségi és működő szakmai kapcsolatrendszert érhetnek el, érdemi marketing- és kommunikációs szakmai párbeszédet folytathatnak, létező projektekhez kapcsolódhatnak, illetve új, döntéshozókat célzó kezdeményezéseket indíthatnak útjukra. Mindez a későbbiekben a vásárlók/ügyfelek számára is komoly előnyt jelenthet.
Napjainkban gyökeresen változnak a piaci körülmények, számos korábbi szakmai gyakorlat kíván gyors megújulást. Az alapítók a szélesebb közéletben és a felnövekvő generációkban is tudatosítani kívánják a hatásosan és hatékonyan reagáló marketing szakma értékteremtő szerepét, amely még hangsúlyosabban valósulhat meg a meghatározó szakemberek közös támogatásával.
A Marketing Döntéshozók Klubjának alapítói:
Bánhegyi Zsófia / Telekom
Bene Nikoletta / SPAR
Danks Emese / UNICEF
Diószegi Ágnes / Telekom
Dudás Krisztina / Provident
Hovanyecz Norbert / SuperShop
Kálmán Péter / Neckermann
Katona Norbert / Szerencsejáték Zrt.
Mondovics Péter / Mastercard
Nagy Zoltán Péter / OTP
Smid Beáta / Unicredit Bank
Termes Nóra / IBUSZ
Kapcsolódó cikkek
- Az Uber sokkal tartozik a taxisoknak
- Egyre nő, de külföldi zsebekbe vándorol a magyar kkv-k reklámköltése
- Tegnap még szórakozás, holnap már termék
- Számkivetett a keresőoptimalizálás az amerikai vállalatoknál
- 29 díjat söpört be a Samsung a 2016-os Cannes Lions fesztiválon
- Új Elnökség a Magyar Marketing Szövetség élén
- Induló vállalkozása van? A sikeres marketing kommunikációs stratégia 6 lépése
- A Samsung Electronics lett 2016 kreatív hirdetője
- Május 12-én indul az Országos KKV Marketing Akadémia első képzéssorozata
- Az újévi szándékokat utazásra „fordítja le” a booking.com
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új fejezet a Galaxy AI fejlesztéseinek történetében
A Samsung új szintre emeli a mobilélményeket a Galaxy eszközök mesterséges intelligenciával támogatott személyre szabhatóságával. Az adatvédelemre épülő One UI 7 szoftverfrissítés és az új Now Bar funkció a hatékonyság mellett könnyebben kezelhető mindennapokat is ígér. Az AI-alapú újítások pedig úgy segíthetnek a felhasználóknak, hogy közben megőrzik a személyes adataik biztonságát.
Tekintélyes terjedelemmel debütált a jubileumi kiadvány: bemutatták a 30. Logisztikai Évkönyvet
December 16-án az UniZone BGE Hallgatói Centrumban debütált a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) jubileumi Logisztikai Évkönyve, amely a hazai logisztikai szektor egyik legmagasabb szintű tudományos szakmai kiadványa. Az MTA által DOI-számmal is ellátott idei kötetben, ez évben több mint 400 oldal terjedelemben, összesen 27 tanulmány kapott helyet.
Jelentős beruházással pörgeti fel az adatközponti megoldások gyártását a Schneider Electric
Az eddigi 7 ezerről 12 ezer négyzetméterre növelte előregyártott adatközponti rendszereket készítő barcelonai üzeme méretét a Schneider Electric. Az Omdia elemzése szerint az előregyártott moduláris adatközpont-rendszerek globális forgalma 2027-ben elérheti a 8,6 milliárd dollárt.