Játékokkal és új funkciókkal bővült a Telenor chatbotja
Az ünnepek alkalmából új funckiókkal, karácsonyi ajánlatok részleteivel és játékokkal, köztük egy karácsonyi nyereményjátékkal bővült a Telenor chatbotja, OlyBot, amely a Telenor Facebook-oldalának küldött Messenger-üzenetben érhető el.
A Telenor Magyarország az idei nyári olimpia alkalmából indította el első, kísérleti csevegőrobotját, amely a Facebook Messenger Bot platformját használja. Az OlyBot névre keresztelt chatrobot első, kísérleti bevetésén olimpiai hírekkel szolgált, később a berlini IFA szórakoztatóelektronikai kiállításról tudósított azoknak az érdeklődőknek, akik feliratkoztak üzeneteire a Telenor Facebook-oldalának küldött üzenetben.
Azóta a chatbot képességei tovább bővültek. Izgalmas nyereményekkel kecsegtető ünnepi memóriajáték és karácsonyi ajánlatok részletei is elérhetők OlyBot segítségével. Ezek a funkciók közvetlenül a Facebook Messengerben érhetők el, akár számítógépen, akár mobilapplikációból. OlyBot emellett a Telenor szolgáltatásaival kapcsolatos üzeneteket is küld a feliratkozóknak, valamint a felhasználók felvehetik a kapcsolatot a Telenor közösségi ügyfélszolgálatának munkatársaival is az erre szolgáló menüpontra kattintva.
A Telenor a Facebook Messenger mellett a Viber csevegőplatformon is kísérletezik chatbot-megoldásokkal. A Viber üzenőalkalmazás magyarországi stratégiai partnereként a hazai vállalatok közül elsőként indított nyilvános csevegőcsatornát is a Viberen. A Telenor csevegőbotja segít a felhasználóknak Viberen megtalálni a legközelebbi Telenor-üzletet, tájékoztat a pillanatnyi várakozási időről is, és akár útvonalat is tervez a bolthoz.
„A Telenor folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy kiemelkedő ügyfélélményt biztosítson az egyre népszerűbb csevegőalkalmazásokon keresztül is, mint a Facebook Messenger és a Viber. Hatalmas előny, hogy felhasználók milliói által használt infrastruktúrára épülhetünk rá, ezzel átlépve azt az általános kezdeti kihívást, hogy a kritikus mennyiségű felhasználóhoz eljusson az alkalmazásunk.” – mondta el Rátz Tibor, a Telenor social media és online PR szakértője.
A chatbotok a népszerű, több millió felhasználó által jól ismert és gyakran használt csevegőalkalmazásokon belül automatizálják a vállalatok, márkák, médiumok és felhasználóik közötti kommunikációt. A felhasználók ugyanúgy küldhetnek üzenetet a chatbotnak, mint ahogy ismerőseiknek teszik, és válaszként anyanyelvükön, gyorsan és kényelmesen kaphatják meg a kívánt információt.
Kapcsolódó cikkek
- „2025-re veszi fel a versenyt az önjáró villanyautó a robbanómotorossal”
- Nők mindennapi szerepben a Telenor új emoji készletében
- 1,2 Gbps feletti adatátviteli sebességet ért el mobilinterneten a Telenor
- A Telenor segítségével virtuális valóságba invitál az UNICEF
- Rendhagyó Skype-nap a budapesti Herman Ottó Általános Iskolában
- A Sziget és Telenor mutatta be az első hazai Viber-matricacsomagokat
- Lehull a lepel a Telenor karácsonyi ajánlatairól
- Közösségi kommunikációs platformot indított a Viber
- A Telenor Accelerate nyertesei a Microsoft BizSpark Plus csomagját is igénybe vehetik fejlesztéseikhez
- Hatósági szerződés nyomán a Telenor kompenzálja a tarifamódosításban hátrányosan érintetteket
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Irodai és költséghatékony perifériákkal újít a Sandberg
A változatos számítástechnikai- és mobiltartozékairól ismert Sandberg bemutatta új, modern igényeknek megfelelő irodai egerét, valamint Saver sorozatú, jack csatlakozós headseteit. Ezekkel a termékekkel a Sandberg a modern irodák számára kínál költséghatékony megoldásokat a márkától megszokott minőséggel és 5 év garanciával.
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Nagy az igény a jogi, orvosi, pénzügyi vagy műszaki előképzettséggel rendelkező informatikusokra
A digitalizáció a pénzügyektől az oktatáson át az agráriumig, a kiskereskedelemig és az egészségügyig valamennyi iparágat átalakítja, ezért a munkáltatók előnyben részesítik azokat a junior informatikusokat, akik valamilyen, az IT-n kívüli szakmai előképzettséggel, illetve különböző iparágakban szerzett projekt-tapasztalatokkal – és esetleg menedzseri készségekkel és jó kommunikációs képességekkel – is rendelkeznek.