A Digitális Jólét Nonprofit Kft. segíti a Digitális Jólét Program megvalósítását
A Digitális Jólét Nonprofit Kft. – közfeladat ellátásában közreműködő szervezetként - 2017. január 1.-től vesz részt a Digitális Jólét Programról szóló 2012/2015. (XII. 29.) Korm. határozatban foglalt feladatok végrehajtásában.
A nonprofit társaság Magyarország Digitális Gyermekvédelmi Stratégiájához, Magyarország Digitális Oktatási Stratégiájához, Magyarország Digitális Exportfejlesztési Stratégiájához és Magyarország Digitális Startup Stratégiájához kapcsolódó feladatok ellátásában is részt vesz. A Digitális Jólét Nonprofit Kft. látja el a Digitális Jólét Alapcsomag védjegyéhez kapcsolódó valamennyi tevékenységet.
A Digitális Jólét Nonprofit Kft. száz százalékban állami tulajdonú társaság. 2017. január 1-től - a korábbi HIPAVILON Magyar Szellemi Tulajdon Ügynökség Nonprofit Kft. - új megnevezéssel, Digitális Jólét Nonprofit Kft. név alatt folytatja tevékenységét.
Kapcsolódó cikkek
- Virágzó startup fővárossá válhat Budapest
- Folytatódik a Szupergyors Internet Program megvalósítása
- Elindult az NHIT Online Akadémia!
- November 1-től tételesen kiderül, mennyivel csökken jövőre az internetszámlánk
- Magyarország felzárkózhat az EU infokommunikációs krémjéhez
- Legyen Budapest Európa startup központja!
- Beköszöntött a transzformáció időszaka, minden társadalmi és gazdasági iparágban tetten érhető a digitalizáció
- A stratégiák és akciók elfogadási szakaszába érkezett a Digitális Jólét Programja
- Deutsch Tamás: jogi garanciák lesznek az olcsóbb internetszolgáltatásra
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.