Az Ericsson, a Qualcomm és a NETGEAR elindítottA a Telstra első kereskedelmi gigabites LTE-hálózatát 150 Mbps feltöltési sebességgel
A Telstra, az Ericsson, a Qualcomm és a NETGEAR bejelentette a világ első kereskedelmi gigabites LTE hálózatának és eszközének forgalomba hozatalát. A Telstra a Sydney-ben megrendezett „Gigabit LTE Experience” eseményen megerősítette, hogy elindították gigabites LTE-szolgáltatásukat egyes, a főváros kiválasztott belvárosi kerületeiben és további városokat is megcéloznak.
A gigabites LTE NETGEAR eszközük, a Nighthawk M1, 2017 februárjában lesz elérhető az ausztrál fogyasztók számára. Az újonnan bevezetett gigabites LTE-szolgáltatás extrém gyors hozzáférést biztosít a fogyasztók kedvenc tartalmaihoz, és még gyorsabb hozzáférést a vállalati alkalmazásokhoz és üzletileg kritikus adatokhoz. A gigabites teljesítmény javítja a videostreaming minőségét, és elősegíti a modern mobil virtuális valóság alkalmazások és élmény fejlesztését, valamint kulcsfontosságú lépést jelent az 5G felé.
A gigabites letöltési LTE-sebességeken kívül a Telstra új hálózati funkciói a korábbinál kétszer nagyobb feltöltési sebességet is biztosítanak, így a tartalmak feltöltése a közösségi médiába, valamint a felhő- és üzleti alkalmazások sokkal gyorsabbak lesznek.
A Telstra az első, amely globálisan 600 Mbps letöltési sebességet vezetett be (2015 szeptemberében), és most kiterjeszti globális vezető pozícióját a gigabites LTE-vel. A gigabites
LTE-t az LTE Advanced funkciók teszik lehetővé, többek között: 4x4 MIMO, 3CA (háromvivős aggregáció) és a magasabb rendű moduláció (256QAM). A feltöltési oldalon a Testra új hálózati rendszere 64QAM és 2CA (kétvivős aggregáció) rendszert használ a 150 Mbps-os feltöltési csúcssebesség eléréséhez. Ezek az új funkciók és rendszerek fontos előrelépést jelentenek a Telstra számára az 5G felé vezető úton.
A gigabites LTE nemcsak magas csúcssebességeket biztosít, de nagyobb hálózati kapacitást is az összes felhasználó számára. A gigabites LTE mobileszköz gyorsabban jut a kívánt adatmennyiséghez, így a felszabaduló időben több hálózati erőforrást tesz elérhetővé a többi felhasználó számára. Ezen kívül a 4x4 MIMO használata az új NETGEAR Nighthawk M1 Mobile Router (MR1100) gigabites eszközzel és a Qualcomm Snapdragon X16 LTE modemmel 4 utas vevődiverzitást (4-wRxD) tesz lehetővé. A 4 utas vevődiverzitás támogatja a gyorsabb adatátvitelt az LTE-hálózat minden részén, beleértve a gigabites területeket, és a többi megmaradó LTE hálózati területeket is.
Az Ericsson ma minden nagy forgalmú LTE piacon jelen van, beleértve az USA-t, Japánt és Dél-Koreát, és elismerten a legnagyobb globális LTE-forgalmat bonyolítja. A világ összes mobilforgalmának negyven százaléka Ericsson-hálózatokon keresztül zajlik. Az Ericsson világszerte több, mint 270 LTE RAN és Evolved Packet Core hálózatot épített ki, amelyből több, mint 200 kereskedelmileg is elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Fókuszban a rugalmas és hibátlan mobilcsatlakozás
- Új prémium switch sorozat a Zyxel-től
- Az Ericsson új megoldásával megfelezhető a hálózatok telepítésére fordított idő
- 2016 végére a teljes mobil adatforgalom 70%-a már a 4G hálózaton fut a Telekomnál
- Ericsson: A 10 legfontosabb fogyasztói trend 2017-ben
- Plüssmedvék nyerték az Ericsson C++ programozó bajnokságát
- Ők Rátz Tanár Úr mai utódai
- 1200 Mbps letöltési sebességet mutatott be 4G+ technológián a Telekom és az Ericsson
- A Qualcomm és a Samsung együttműködik a legújabb Snapdragon 835 mobilprocesszor gyártásában
- Félmilliárd 5G előfizetés 2022-re
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.