Egyre fontosabbak a partneri minősítések az IT-szektorban
Újabb rangos elismeréssel kezdte az évet az Invitech Solutions
Újabb elismerést kapott az Invitech Solutions adatközponti területe, miután a társaság mostantól a Microsoft Gold Partner Datacenter Competency minősítést is a magáénak tudhatja.
Az informatikai és telekommunikációs iparág meghatározó szolgáltatója már korábban is számos tanúsítványt tudott felmutatni, amelyek közül jó párat egyedüliként szerzett meg Magyarországon, a mostani elismeréssel azonban egy újabb elitklubnak lett tagja.
A két cég együttműködése sokkal korábbra nyúlik vissza, mint a most megszerzett tanúsítvány szigorú feltételeinek teljesítése. Az Invitech Solutions már tavaly megállapodást kötött a Microsoft-tal annak érdekében, hogy a saját adatközponti és felhő megoldásait a Microsoft Cloud Platform szolgáltatásaival ötvözve, rugalmasabb és kedvezőbb ár/érték arányú szolgáltatásokat tudjon nyújtani ügyfeleinek. A tanúsítványok, így a most elnyert Gold Partner Datacenter Competency minősítés is, garanciát jelentenek a társaság ügyfeleinek a magas színvonalú szolgáltatásokra, és arra, hogy a cég komoly szakembergárdával rendelkezik. Fontos megemlíteni, hogy az Invitech Solutions mérnökei egyénileg is számos vizsgával és minősítéssel rendelkeznek, ezzel is kiemelkedve a hazai ICT-szolgáltatók mezőnyéből.
„A nemzetközi trendeket követve, hazánkban is terjednek a felhő alapú megoldások, illetve folyamatosan nő az adatközponti szerverelhelyezés és az ehhez kapcsolódó szolgáltatások iránti igény. Azonban az ilyen jellegű megoldások iránt érdeklődő cégek nagyon komoly tanúsítványokat követelnek meg a potenciális szolgáltatóktól, ami érthető is, hiszen szigorú adatvédelmi és biztonsági szempontoknak kell megfelelni, továbbá egyre speciálisabb szakértelmet követel meg ez a terület. Társaságunk számára azért is olyan fontos a különböző tanúsítványok és partneri minősítések megszerzése, hogy ne csak saját eredményeinkkel és tapasztalatainkkal támasszuk alá szolgáltatásaink magas színvonalát, hanem a független szakértők véleménye is garancia legyen erre” – nyilatkozta Javorniczky Áron, az Invitech Solutions operatív vezetője.
Az elmúlt időszakban az Invitech Solutions több, a Microsoft által kiadott minősítést szerzett már meg. Ilyen a Cloud OS Network Partner tanúsítvány, amely a társaság ügyfeleinek nyújtott, Microsoft alapú virtualizációs szolgáltatások magas színvonalát garantálja, a Cloud Solution Provider Partner minősítéssel pedig a Microsoft egyes termékeit is értékesítheti a társaság havi díjas szolgáltatások keretében.
„Számunkra mindig nagy öröm, ha kézzelfogható szakmai együttműködésekben válik valóra az, amiben hiszünk, és amiért világszerte dolgozunk: hozzásegíteni az embereket, valamint üzleti partnereinket ahhoz, hogy megvalósítsák a bennük rejlő lehetőségeket. Ilyen a mostani együttműködés is, amikor egy komoly szakmai minősítés támogatja partnerünk útját a digitális transzformáció folyamatában. A Microsoft Magyarország szerepének meghatározó része, hogy a rendszerszintű digitalizáció hátországává váljon a hazai vállalkozások számára, és most egy újabb lépést tettünk ebbe az irányba” – emelte ki Németh Zsolt, a Microsoft Magyarország partnerkapcsolati igazgatója.
Az Invitech Solutions más gyártókkal is kiváló partneri viszonyt ápol, számos elismeréssel rendelkeznek a felhőtechnológián alapuló szolgáltatásai is, amelyek folyamatos fejlesztésére nagy hangsúlyt fektet a társaság. Magyarországon az Invitech Solutions volt az első szolgáltató, amelyik az egyik legjelentősebb nemzetközi eszközgyártó által megvizsgált és tanúsított, ellenőrzött keretek között működő IaaS felhőszolgáltatást tudta biztosítani ügyfeleinek. A társaság emellett az ISO/IEC 20000-1:2011 tanúsítványt is kiérdemelte már. Ez az informatikai szolgáltatás-irányítási rendszereket minősítő tanúsítvány a cég ügyfelei számára nyújtott HelpDesk, szerverelhelyezési szolgáltatásaira, helyszíni IT-támogatásra és távoli infrastruktúra-üzemeltetési rendszereire – azaz az üzleti infokommunikációs szolgáltatások alapvető területeire vonatkozik. Ezen túlmenően, a vállalat természetesen rendelkezik valamennyi, a működése szempontjából lényeges tanúsítással, így az ISO 27001 információbiztonság-irányítási tanúsítványokkal is. A távközlési szolgáltatók közül pedig a társaság kapta meg elsőként a ma még egyedinek számító, MEF CE 2.0 nemzetközi minősítést, amelynek eredményeként a vállalat egyedüliként tud a hazai piacon, elsősorban a nagyvállalatok, valamint államigazgatási ügyfelei számára, olyan minősített, magas hozzáadott értékű adatkapcsolati szolgáltatásokat kínálni, mint a valódi hálózati teljesítménymonitorozás vagy a részletes hibaelemzés. Ez a minősítés a társaság egyedülálló Carrier Ethernet hálózatfejlesztési programjának is elismerése.
Az Invitech Solutions sikeres működését nemcsak a megszerzett minősítések és tanúsítványok igazolják vissza. A napokban a társaság elnyerte az IT-Business szaklap által odaítélt „2016 legsikeresebb ICT-cége” elismerést is.
Kapcsolódó cikkek
- Új vezérigazgató a Kulcs-Soft Nyrt. élén
- Újabb magyar gázpiaci exportsiker Horvátországban
- Így lesz programozó a mentős, a zenész, a közgazdász
- A Crome Communication nyerte a BMW Group CRM tenderét
- A Fujitsu az élen a menedzselt szolgáltatások európai piacán
- ABB technológia támogatja a svájci sívilágbajnokságot
- Új műszaki vezérigazgató-helyettes a Magyar Telekom élén
- Pesszimisták a HR-esek, mégis igyekeznek mindent megtenni az informatikai munkaerőhiány kezeléséért
- Növekedést ért el az ABB a negyedik negyedévben
- Átálláskeresők figyelmébe: 7 tanács Windows 10 migrációhoz
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.