Az Ericsson A 2017-es Mobil Világkongresszuson
Az Ericsson úttörő digitális megoldásokat mutat be a 2017-es Mobil Világkongresszuson Barcelonában. Több, mint 70 bemutatóval és élő demonstrációval az Ericsson és partnerei bemutatják a holnap technológiáját és az alkalmazásaiba is betekintést engednek.
A 2. pavilonban az Ericsson és a londoni King’s College „Internet of Skills” koncepciója látható. Ebben a bemutatóban a látogatók egy olyan haptikus – azaz érintést és bőrérzékelést szimuláló – kesztyűt próbálhatnak ki, amely egy betegen lévő érzékelőkhöz van kötve és egy távoli orvosi vizsgálatot szimulál. Bemutatja a „tapintható” internet jövőbeli felhasználásának egy lehetséges módját. A látogatók megtekinthetik, amint egy önműködő robot embernél gyorsabban mozogva átkonfigurál egy magas szintű rendszert a számítástechnikai, tárolási és hálózati változó igényeknek megfelelően.
A virtuális valóság segítségével a látogatók kipróbálhatnak egy 21. századi oktatási kurzust egy Myanmarban tartott Connect to Learn elnevezésű tanfolyamon.
Interakció a dolgok internetével
A China Mobile, az Intel és az Ericsson egy innovatív Ipar 4.0 alkalmazást mutat be az IoT területén, amelyet a keskenysávú IoT (NB-IoT), a celluláris IoT-technológia új 3GPP szabványa tesz lehetővé. A látogatók egy valós idejű adatgyűjtéssel kiegészült hálózatba kapcsolt precíziós csavarhúzót próbálhatnak ki, mely az optimális karbantartás megvalósításában segít.
Az Ericsson további alkalmazási példákat mutat be a celluláris IoT területén vezető szolgáltatók és ökoszisztéma-partnerek közreműködésével az Okos Városok, Flottakezelés, Okos Épületek, Okos Mezőgazdaság, és a Cat-M1 és NB-IoT technológiákkal megvalósítható gyártás témaköreiben.
Az 5G felé vezető úton
Az Ericsson az 5G terén is élvonalbeli megoldásokat, és érdekes alkalmazási példákat mutat be. Egy, az Intellel közösen tartott élő demonstrációban az 5G over-the-air 28 GHz-es tesztrádió és eszközplatform üzemelés közben lesz megtekinthető.
A nagy sebességű mobiladat-szolgáltatások iránti folyamatosan növekvő és globális igény kielégítésére az Ericsson teljes körű alkalmazási példákat mutat be a Gigabit Class LTE területéről. A Gigabit Class LTE szolgáltatásajánlat elindítása kiegészíti az Ericsson legújabb 5G portfólióajánlatait.
Az Ericsson és a Sprint közösen demonstrálják az LTE technológiai újdonságait az 1 Gbps-os teljesítmény bemutatására 60 MHz-nyi LTE TDD spektrumon, az iparágban először. Az Ericsson, az AT&T, az Orange és a Qualcomm Technologies bemutatják a Gigabit Class LTE technológiát, amellyel növelhető a kapacitás és a teljesítmény a meglévő hálózatokon.
A stand egyik fő attrakciója az Ericsson és a Telefonica Spain közös távvezérelt autója lesz. A látogatók beülhetnek a volán mögé, és kipróbálhatják a csatlakozást egy távol lévő gépkocsihoz egy 5G tesztrendszeren keresztül.
Új generációs televíziózás
Az Ericsson a TV és a média területéről is a legújabb innovációkat mutatja be. A díjnyertes MediaFirst TV platform újdonságain kívül láthatók lesznek a mélyelemzés, az okos ajánlás és a személyre szabottabb TV-élmény érdekességei, valamint a videó-átviteli teljesítmény és hatékonyság növelésére kidolgozott iparágvezető megoldások. A közönségélmény, az adatkihasználás és a hálózatok teljesítményének kombinációjával az Ericsson demonstrálja a TV és a média valódi értékét.
Kapcsolódó cikkek
- MWC 2017: bemutatkoztak a Lenovo legújabb termékei
- Galaxy-technológiájú táblagépek a Samsungtól
- Előlapi Leica kamerával és 3D-s arcfelismeréssel érkezik a Huawei új zászlóshajója
- Új, Android operációs rendszert futtató okostelefonok a Nokiától
- Az Ericsson ÉS A Sprint gigabites adatátviteli sebességeket mutat be LTE TDD-n keresztül Barcelonában
- A Deutsche Telekom egész Európára kiterjeszti a NarrowBand-IoT hálózatát
- A mobilkommunikáció jövője
- Az Ericsson demonstrálta az első végpontok közötti 5G hálózatot
- Az IBM és az Ericsson új fejlesztéssel áll elő az 5G terén
- 1200 Mbps letöltési sebességet mutatott be 4G+ technológián a Telekom és az Ericsson
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.