Az indonéz Finnet a Cellumot választotta mobilfizetési partneréül
Az újgenerációs digitális szolgáltatás az idei év folyamán indul el
Indonézia vezető elektronikus fizetési szolgáltatója és a Telkom Csoport tagja, a Finnet megállapodást írt alá a magyar Cellummal a barcelonai Mobile World Congress első napján.
A Finnet a Cellum Mobile Next nevű tranzakciós platformot választotta a hamarosan bevezetendő mobilfizetési és -vásárlási szolgáltatásaihoz. A bevezetés első fázisában az indonéz vállalat távközlési, közműszolgáltató és kereskedő partnerei számára kínál majd biztonságos, korszerű digitális fizetési megoldásokat, így például mobilparkolást, telefonegyenleg-feltöltést, számlabefizetést és QR-kódos bolti fizetést, amit a felhasználók a mobiltárcájukon keresztül vehetnek igénybe, többféle fizetőeszköz terhére. A későbbiekben további szolgáltatások és újabb fizetőeszközök – például bankkártyák – válnak majd elérhetővé.
A Cellum platformszolgáltatói szerepet tölt majd be, banki biztonsági szintű és PCI-DSS megfelelőségű háttérrendszert, valamint fizetési alkalmazásokat nyújtva körülbelül 150 millió potenciális okostelefon-felhasználónak. A szolgáltatás mobilhálózat-független, és használatához nem feltétel, hogy a felhasználó bankszámlával vagy bankkártyával rendelkezzen – ez javítja a pénzügyi szolgáltatásokhoz való hozzáférést a 260 milliós ázsiai országban. A megállapodás szerint a szolgáltatás 2017 második félévében indul.
A mobiltelefon-penetráció Indonéziában 126%, aminek csaknem felét az okostelefonok adják, miközben az ország közel kétharmada nem rendelkezik banki szolgáltatásokkal, így a biztonságos mobiltranzakciók iránti igény kimondottan nagy. A Telkom Csoport mobilszolgáltató szárnya, a Telkomsel önmagában a helyi mobilpiac 44%-át uralja.
„A Cellum újgenerációs mobilkereskedelmi szolgáltatásokkal járul hozzá ehhez a partnerséghez. Páratlan felhasználói élmény mellett kínálunk biztonságos és gyors tranzakciókat az okostelefonhasználók számára. Délkelet-Ázsia, és azon belül különösen Indonézia kulcsszerepet játszik a Cellum piaci stratégiájában.” – mondta el Kóka János, a Cellum vezérigazgatója.
Niam Dzikri, a Finnet vezérigazgatója hozzátette: „A Finnet és a Cellum együttesen rendelkezik mindazon összetevőkkel, amelyek szükségesek a sikeres digitális fizetési forradalomhoz Indonéziában. Számlaaggregációs, mobilegyenleg-feltöltési és kereskedelmi szolgáltatóként a célunk, hogy a tranzakciókat olcsóbbá, biztonságosabbá, kényelmesebbé és mindenki számára elérhetővé tegyük.”
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi mobilfizetés a Cellum és a fastacash megoldásában
- 10 éves a Vodafone M-Pesa, a világ vezető mobilfizetési rendszere
- A Cellum mobilon kínálja az azonnali fizetési rendszert
- Történelmi csúcson a napi mobilparkolási tranzakciószám
- Indiába viszi a Cellum a megoldását
- Uber-szerű fizetési élményt vezet be a Green Taxi
- A Cellum innovációja Egyiptomban is bizonyíthat
- A Cellum újabb piacot hódít meg Délkelet-Ázsiában
- Több mint százmillió sikeres mobiltranzakciót indítottak a Cellum rendszerén keresztül
- A mobil pénzügyi szolgáltatások új generációja a Cellumnál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.