Az Ericsson ÉS A Cisco egy igazán sokoldalú munkaeszközzé teszi a mobiltelefont

forrás: Prím Online, 2017. március 4. 12:45

A Cisco és az Ericsson új Collaboration Mobile Convergence (CMC - együttműködési mobilkonvergencia) megoldása segít a mobiltelefont egy sokoldalúbb, hálózatba kapcsolt vállalati eszközzé tenni. 

A Mobil Világkongresszuson bemutatott közös termék a Cisco vállalati kooperációs szolgáltatási platformját és az Ericsson vezető VoLTE-kommunikációs megoldásait kombinálja.

 

A CMC segítségével a felhasználók olyan funkciókat használhatnak, mint a rendszeren belüli üzenetküldés, a közvetlen fájlmegosztás, és a több eszközön megjeleníthető nagyfelbontású videokonferencia; ezek mindegyike elindítható egy mobilszám egyszerű felhívásával. A hívások emellett problémamentesen átvihetők az eszközök között (beleértve az újonnan bejelentett Cisco Spark Board eszközt) egy egyszerű kézmozdulattal.

 

A felhasználók a normál telefonhívón indított magas minőségű hívások mellett a Cisco Spark alkalmazáson keresztül az együttműködési funkciókat érhetik el. Külön szolgáltatásként az üzleti mobil hívások esetében a mobilhálózaton támogatott a hanghívások problémamentes átadása 2G-, 3G-, LTE- és Wi-Fi-hozzáférése között.

 

 

A CMC biztosítja a lehetőséget a cégek számára, hogy egységes kommunikációs szabályozást alkalmazzanak mind a vezetékes, mind a mobilhívások kezelésére. Ezzel olyan további előnyök járnak mint a konvergált számlázás és az ingyenes OnNet-hívások. 

 

A szolgáltatás 2017 végére lesz elérhető a szolgáltatók és a vállalati ügyfelek számára.

 

Az Ericsson és a Cisco – a hálózati, mobil- és felhőalapú fejlesztések két piacvezetője – 2015 novemberében lépett nemzetközi üzleti és technológiai partnerségre a jövő hálózatainak megalkotására. A partnerség az ügyfelek számára a két cég erősségeit kombinálja: adattovábbítás, adatközpontok, hálózatok, felhőszolgáltatások, mobilitás, irányítás és ellenőrzés, valamint globális szolgáltatások. Az új generációs stratégiai partnerség növekedést eredményez, segíti az innovációt, és felgyorsítja az ügyfelek által minden területen elvárt digitális átalakulást. A mai napig több, mint 300 aktív potenciális ügyféllel sikerült szerződést kötni. Több, mint 100 szerződés világszerte az IP (routing és átvitel) és a szolgáltatások területén köttetett.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01