Az Ericsson ÉS A Cisco egy igazán sokoldalú munkaeszközzé teszi a mobiltelefont

forrás: Prím Online, 2017. március 4. 12:45

A Cisco és az Ericsson új Collaboration Mobile Convergence (CMC - együttműködési mobilkonvergencia) megoldása segít a mobiltelefont egy sokoldalúbb, hálózatba kapcsolt vállalati eszközzé tenni. 

A Mobil Világkongresszuson bemutatott közös termék a Cisco vállalati kooperációs szolgáltatási platformját és az Ericsson vezető VoLTE-kommunikációs megoldásait kombinálja.

 

A CMC segítségével a felhasználók olyan funkciókat használhatnak, mint a rendszeren belüli üzenetküldés, a közvetlen fájlmegosztás, és a több eszközön megjeleníthető nagyfelbontású videokonferencia; ezek mindegyike elindítható egy mobilszám egyszerű felhívásával. A hívások emellett problémamentesen átvihetők az eszközök között (beleértve az újonnan bejelentett Cisco Spark Board eszközt) egy egyszerű kézmozdulattal.

 

A felhasználók a normál telefonhívón indított magas minőségű hívások mellett a Cisco Spark alkalmazáson keresztül az együttműködési funkciókat érhetik el. Külön szolgáltatásként az üzleti mobil hívások esetében a mobilhálózaton támogatott a hanghívások problémamentes átadása 2G-, 3G-, LTE- és Wi-Fi-hozzáférése között.

 

 

A CMC biztosítja a lehetőséget a cégek számára, hogy egységes kommunikációs szabályozást alkalmazzanak mind a vezetékes, mind a mobilhívások kezelésére. Ezzel olyan további előnyök járnak mint a konvergált számlázás és az ingyenes OnNet-hívások. 

 

A szolgáltatás 2017 végére lesz elérhető a szolgáltatók és a vállalati ügyfelek számára.

 

Az Ericsson és a Cisco – a hálózati, mobil- és felhőalapú fejlesztések két piacvezetője – 2015 novemberében lépett nemzetközi üzleti és technológiai partnerségre a jövő hálózatainak megalkotására. A partnerség az ügyfelek számára a két cég erősségeit kombinálja: adattovábbítás, adatközpontok, hálózatok, felhőszolgáltatások, mobilitás, irányítás és ellenőrzés, valamint globális szolgáltatások. Az új generációs stratégiai partnerség növekedést eredményez, segíti az innovációt, és felgyorsítja az ügyfelek által minden területen elvárt digitális átalakulást. A mai napig több, mint 300 aktív potenciális ügyféllel sikerült szerződést kötni. Több, mint 100 szerződés világszerte az IP (routing és átvitel) és a szolgáltatások területén köttetett.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban

A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.

2024. december 21. 16:47

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32