Az Origo Zrt. megveszi a Travelót
Turisztikai területen bővít az Origo-New Wave Media: változatlan szakembergárdával, de az Origo Zrt. berkein belül folytatja tovább működését a Travelo.hu. A médiacsoport ezzel a lépéssel tovább kívánja növelni tartalomszolgáltató szerepét az utazási szegmensben.
Az origo.hu saját, utazással foglalkozó rovata mellett a médiacsoport a We Love Budapest és We Love Balaton tulajdonosaként, valamint a Szeretlek Magyarország portál értékesítési partnereként már széles körben nyitott az utazás iránt érdeklődők felé. A Travelo.hu-t és az Ongo.hu-t is kiadó Confhotel-Net Kft. akvizíciójával tovább kívánja erősíteni turisztikai piaci pozícióját.
‒ Minden utazással foglalkozó platformunknak megvan a maga sajátossága és erénye, a téma iránt érdeklődőknek pedig akkor tudjuk minél tágabb körét elérni, ha ezek a márkák összhangban, egymást kiegészítve működnek. A tendenciák szerint a utazási tartalmakra egyre inkább nő mind az olvasói, mind a hirdetői igény, amelyet a hozzánk újonnan csatlakozó branddel a jövőben még szélesebb spektrumban tudunk kiszolgálni. A Travelót lojális és dinamikusan emelkedő olvasóbázisával igazi love brandnek tartjuk, amely hozzájárul portfóliónk minőségi bővítéséhez – mondta el Tókos Lóránt, az Origo-NWM vezérigazgató-helyettese. Hozzátette, a cég alapos átvilágítása során, megismerve a Travelót működtető szakmai csapat munkájának eredményességét, nem szeretnének változtatni a bevált recepten, a további sikerekhez pedig minden, a cégcsoport termékei és szolgáltatásai által biztosított támogatást megadnak.
– Ahogy azt mind az olvasóink, mind a turisztikai partnereink megszokhatták, a Travelo a továbbiakban is egyedülállóan komplex kínálattal lesz jelen a piacon: saját élményeken alapuló cikkekben hívjuk fel a figyelmet a legkülönlegesebb úticélokra, adunk tippeket és ötleteket a bátrabbaknak, hogy hogyan szervezzék meg külföldi vagy belföldi utazásaikat, és segítjük foglalható utazási- és belföldi szállásajánlatokkal azokat, akik ezt igénylik – tette hozzá Fináczy Dóra, a Confhotel-Net Kft. ügyvezető igazgatója. – Reményeink szerint az Origo-New Wave Media csoporthoz való csatlakozással további új, széles olvasói célcsoport ismerheti meg a Travelo.hu szolgáltatásait.
A tizennégy éves múlttal rendelkező cég a CEMP portfóliójából az értékesítési ügymenet lezárása után, rövid integrációs folyamatot követően kerül át új tulajdonosához.
Kapcsolódó cikkek
- A Kingston felvásárolta az Imation IronKey USB-technológiáját és -eszközeit
- Senki nem marad le a Magenta 1 koncertről
- A Samsung felvásárolja a NewNet Communication Technologies-t
- Samsung - HARMAN akvizíció
- Gyakrabban nyaralnak külföldön az egyedülállók
- Jelentős felvásárlás az online marketing piacon
- A Samsung felvásárolja a Vivet, az új generációs mesterséges intelligencia platformot
- A Samsung megválik nyomtató üzletágától
- Az ABC Data felvásárolja a régió egyik legnagyobb értéknövelt IT disztribútorát
- A szállásfoglalásért +1GB adatforgalmi keretet kaphatnak a Vodafone előfizetők
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.