Ricoh berendezés támogatja az additív gyártástechnológiával kapcsolatos innovációs törekvéseket a Daimlerben
A világ egyik vezető autógyártója lett a Ricoh első, additív gyártást (Additive Manufacturing - AM) támogató nyomtatójának legújabb felhasználója.
Az innovatív 3D nyomtatási megoldásairól is híres Daimler a RICOH AM S5500P berendezést – egy csúcskategóriás polimer szinterező gépet – választotta, hogy forradalmian új alapanyagok felhasználásával továbbfejleszthesse a gyors prototípusgyártás.
A Ricoh megoldása egyedi rugalmasságot biztosít az innovatív SLS® anyagok kínálatával, többek között a kiváló minőségű polipropilénnel (PP) és a PA6GB-vel. Ezek az anyagok különösen az autógyártók számára bírnak stratégiai jelentőséggel. A 3D nyomtatással a PP és PA6GB lehetővé teszik, hogy a Daimler igény szerint állítson elő prototípus alkatrészeket, miközben támogatják az új alkalmazási területek fejlesztését is.
Csúcskategóriás additív gyártás: RICOH AM S5500P
A gép telepítése mellett a Ricoh oktatásokat is biztosít és szoros együttműködésben áll a Daimler mérnökeivel a folyamatos fejlődés támogatása érdekében.
A RICOH AM S5500P főbb funkciói:
- Jelentős, 550 x 550 x 500 mm-es maximális nyomtatási méret
- Hőmérséklet-szabályozó (a készülék alacsonyan tartja a hőmérsékletingadozást, ami lehetővé teszi a PP és P6 anyagok nyomtatását)
- Nyolc infravörös lámpa és az építési kamra mind a hat fűtött oldala biztosítja, hogy a hőmérsékletingadozás minimális legyen
- Kettős portovábbítás
- Rendkívüli megbízhatóság (gyártásra tervezve)
Greg Plowman, a Ricoh Europe Additív gyártás üzletág igazgatója elmondta: „Az additív gyártás innovátorai jogosan a legmagasabb színvonalú PP és PA6GB anyagnyomtatást várják el. A RICOH AM S5500P megoldással a Daimler kibővítheti 3D nyomtatási alkalmazásainak így is lenyűgöző választékát, és a berendezéssel létrehozott prototípus alkatrészek pedig támogatják a termékfejlesztést. Ez a megállapodás iránymutatóként szolgál az AM iparág területén, hiszen jól példázza azokat az ambíciókat, amelyek az innováció iránti elkötelezettség révén valósággá válhatnak.”
Kapcsolódó cikkek
- Új, okos multifunkciós nyomtatókat mutat be a Ricoh
- A Ricoh bemutatja a sokoldalú A3-as fekete-fehér okos MFP-k új kínálatát
- Az IBM és a Ricoh átalakítja a tárgyalói kultúrát a Watson technológiájú interaktív táblákkal
- A Ricoh három vadonatúj nyomtatócsaláddal erősít a KKV piacon
- Neves design díjat nyert a Goodyear Eagle-360
- A Ricoh közzétette 2016-os Fenntarthatósági Jelentését
- Minden fogtechnikában helyet kaphat ez a 3D nyomtató?
- Európa középpiaca kedvezőbb törvényi feltételeket kér
- Új modell jelent meg a 360 fokos fényképezésre képes RICOH THETA kameracsaládban
- Bemutatkozik az Ultimaker 3: Az Ultimaker legújabb, professzionális 3D nyomtatója
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.