Ricoh kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Ricoh
Különleges európai partnermegállapodást írt alá az LG és a Ricoh
Új partnermegállapodást jelentett be az LG és a Ricoh Európában, melynek értelmében az LG megerősíti régóta fennálló kapcsolatát üzleti kijelzőinek egyik legfontosabb viszonteladójával.
A Ricoh új, intelligens eszközöket kínál a digitális munkahelyeknek
A Ricoh bemutatta új intelligens eszközeinek első sorozatát, amelyet a mai digitális munkahelyek folyamatosan változó igényeihez tervezett. A sorozat a Ricoh Dynamic Workplace Intelligence megközelítésének eredménye, és a Ricoh új Always Current Technology (ACT) platformjának részeként gondoskodik arról, hogy a termékek műszaki képességei a vásárlói igényeknek megfelelően fejlődjenek.
Az új nyomtatási technológiák elengedhetetlenek a tanulmányi sikerekhez és új képességek elsajátításához
Egy új tanulmány alapján, amely a Ricoh Europe megbízásából készült, a válaszadók 88%-ának elmondása szerint az új képességek - melyeket olyan technológiák által sajátítottak el, mint például a digitális tervezés és gyártás vagy 3D nyomtatás - létfontosságúak a hatékony oktatáshoz és a hallgatók felkészüléséhez a diplomás munkaerőpiacra.
Hogyan segítik elő a nyomtatási technológiák az ügyfelek megtartását a pénzügyi szektorban?
Perszonalizáció, költségcsökkentés és környezetvédelmi megfontolások adják az alapját az új nyomtatási technológiák elfogadásának az európai pénzügyi szolgáltatók vezetői körében.
Az agilitás létfontosságú a kkv-k életben maradásához
Az agilitás javítása kiemelt fontosságú azon európai kis- és középvállalatok vezetőinek, akik a modern munkahelyben rejlő előnyöket szeretnék kihasználni. A Ricoh Europe megbízásából készített új tanulmány szerint a megkérdezett 1608 kkv vezetőinek többsége (86%-a) azt állítja, hogy a 2018-as évben üzleti agilitásuk fejlesztésére összpontosítanak.
A Ricoh intelligens vezérlők új választékát mutatja be interaktív tábláihoz az ISE-n
A munkahelyi együttműködést elősegítő technológiákban kiemelkedő szerepet betöltő Ricoh a világ legnagyobb audiovizuális kiállításán, az ISE-n mutatja be a különböző kommunikációs termékeinek és szolgáltatásainak körét.
Családbarát vállalat a Ricoh
A Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom Családbarát Vállalat elismerését kapta meg a Ricoh a középvállalati kategóriában.
Az európai munkavállalók számára kulcsfontosságú a munkahelyi digitális innováció
Az európai munkaerő innovatív technológiákra és digitális megoldásokra vágyik munkahelyén a termelékenység növelése érdekében, a Ricoh Europe megbízásából készített tanulmány szerint.
Generációs szempontok: a fiatalabb ügyfelek lojalitásához több kell egy márkától
A Ricoh Europe az iparágban elvégzett új tanulmánya kiemelte az egyes generációk közötti különbségeket az ügyfélszolgálati elvárásokban. Az idősebb korcsoportok kevésbé megbocsátónak bizonyultak a márkákkal szemben, míg a fiatalabb ügyfelek sokkal több információt várnak mind már a megfontolás illetve az értékesítés utáni szinten is, hogy tartós kapcsolatot építhessenek ki a márkákkal.
A Ricoh ismét megkapta a FTSE4Good elismerését CSR tevékenységeiért
A globális társadalmi felelősségvállalásért (CSR) a FTSE4Good Index ajánlását tudhatja magáénak a Ricoh, mely neves elismerést 2004. óta minden évben megkapott.
A Bell & Bain nyomdaipari vállalat a minőségre és a rugalmasságra összpontosít a Ricoh Pro VC60000 technológiával
A Bell & Bain lesz az első európai könyvnyomtatással foglalkozó cég, amely a digitális nyomdai szolgáltatást a Ricoh Pro VC60000 tekercses ink-jet rendszerrel emeli még magasabb szintre.
A Ricoh elnyerte a Ghent Workgroup 2015 PDF Preflight tanúsítványát
A Ricoh megszerezte a Ghent Workgroup (GWG) Preflight tanúsítványát, amely elismeri, hogy a szoftvere megfelel a szabványoknak, és a megbízható PDF feldolgozáshoz a legmagasabb szintű preflight képességet biztosítja.
A kisebb brandek figyelmesebbek vásárlóikkal
A digitális innovációba történő befektetés - a magánélet egyensúlyban tartásával - a legnagyobb prioritást kell, hogy legyen azon vállalatok számára, melyek versenytársaik elé szeretnének kerülni.
Európa középpiaca idén változásokat vár a munka világában
A Ricoh Europe által megrendelt legújabb kutatás szerint az európai középvállalatok munkavállalóinak túlnyomó többsége 2017-ben a munkában betöltött szerepének változását várja.
Ricoh berendezés támogatja az additív gyártástechnológiával kapcsolatos innovációs törekvéseket a Daimlerben
A világ egyik vezető autógyártója lett a Ricoh első, additív gyártást (Additive Manufacturing - AM) támogató nyomtatójának legújabb felhasználója.
Az IBM és a Ricoh átalakítja a tárgyalói kultúrát a Watson technológiájú interaktív táblákkal
Az IBM és a Ricoh a tárgyalótermek világát megváltoztató, korszakalkotó fejlesztést jelentettek be. A Ricoh új, tudás alapú interaktív táblája az IBM Watson IoT technológiáját használva aktív támogatást nyújt a megbeszélésén részt vevők számára úgy, hogy reagál a hangutasításokra, feljegyzéseket készít, melyeket akár más nyelvekre is lefordít.
A Ricoh három vadonatúj nyomtatócsaláddal erősít a KKV piacon
A Ricoh bejelentette, hogy a kis- és középvállalatok számára kínált nyomtató-portfólióját teljesen megújítva piacra dobta SP 220/277-es, illetve SP 325/377-es nyomtatócsaládját, illetve az SP 400DN, SP 450DN modelleket.
A Ricoh közzétette 2016-os Fenntarthatósági Jelentését
A Ricoh nyilvánosságra hozta a Ricoh Csoport 2016. évi integrált Fenntarthatósági Jelentését.
Európa középpiaca kedvezőbb törvényi feltételeket kér
A Ricoh Europe által megrendelt új közvélemény kutatásból kiderül, hogy a középvállalkozások 70%-a „középső gyermek szindrómában” szenved, ezért több állami támogatást és hitellehetőséget szeretnének kapni.
Új modell jelent meg a 360 fokos fényképezésre képes RICOH THETA kameracsaládban
A Ricoh bejelentette az új RICOH THETA SC kamera piacra kerülését. A népszerű RICOH THETA sorozat 360 fokos alapmodellje valódi felhasználóbarát megoldás még a kezdő „360 fokos” fotósok számára is, a szokásos alaptulajdonságokkal és specifikációkkal.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!