A Vodafone továbbra is újító marad
„Örömmel fogadtuk, hogy a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) is elismerte a Vodafone Magyarország innovatív lépéseit”, - mondta Alexandre Froment Curtil vezérigazgató, reagálva az NMHH néhány nappal korábban kiadott közleményére, amelyben a hatóság úgy értékelte az elmúlt évet, hogy „a szolgáltatásokban a Vodafone újított leginkább”.
A Vodafone vezérigazgatója, kiemelte, hogy a szolgáltató hosszú évek óta azon dolgozik, hogy tarifa csomagjai mind átláthatóbbak legyenek és folyamatosan alkalmazkodjanak a változó ügyfél igényekhez, ezért került sor a tavalyi évben is a portfólió átalakítására.
Ahogyan azt a hatóság is kiemelte, a Vodafone a tavalyi évben alaposan megmozgatta a feltöltő kártyás piacot az egységesen 19 Ft-os perc- és SMS díjú Tuti csomaggal, évek óta az élen jár a roaming korlátok lebontásában és az ügyfél igényeknek megfelelően folyamatosan növeli az egyes szolgáltatáscsomagokban elérhető adatmennyiséget. A Vodafone az internet generáció tagjainak, a 25 éven aluliaknak a You platformmal a csomagban foghoz képest havonta 2GB adatot ad, a családoknak pedig a Vodafone Family csomagokkal kínál egymás közötti díjmentes beszélgetést, üzenetküldést. A már a második előfizetéstől kedvezményesen igénybe vehető Vodafone Family a legkisebbeknek kínált Kid csomaggal egyedülálló módon azt is biztosítja, hogy a gyermekek akkor is bármikor elérhessék a szüleiket, ha a kártyájukra egyetlen forint sincs feltöltve.
Alexandre Froment Curtil hozzátette, hogy a Vodafone, ahogy eddig, úgy ezután is a továbbiakban is elkötelezetten dolgozik a fogyasztók számára mind kedvezőbb szolgáltatáscsomagok kialakításán.
Kapcsolódó cikkek
- Évente több ezer nő és gyermek életét mentheti meg Tanzániában a Vodafone mentőtaxija
- 10 éves a Vodafone M-Pesa, a világ vezető mobilfizetési rendszere
- Vodafone vs. Telekom
- A Vodafone jelentős hálózatfejlesztéssel tovább javította beltéri lefedettségét
- Sokan szeretnének többet a jóból
- NMHH: 80 MHz-et nyert el a 3400–3800 MHz-es sávban két pályázó
- 1 éves a Vodafone Red Mozi
- A Vodafone jóvoltából újra látogatható Magyarország legmagasabb kilátója
- Vodafone: 4G határok nélkül
- NMHH: Árverési kiírás a 3400-3800 MHz frekvenciasávban
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.