Április 11-én érkezik a Windows 10 Creators Update
A Microsoft tavaly októberben bejelentett különleges frissítése, a Windows 10 Creators Update április 11-én megérkezik. A frissítés sajátosságát a különleges funkciók és szolgáltatások adják. A felhasználók ennek köszönhetően minden eddiginél jobban kibontakoztathatják kreativitásukat.
A Windows 10-et ma már milliók használják nagy megelégedéssel, a Microsoft ezért úgy döntött, hogy az operációs rendszer ne csupán praktikus segítséget nyújtson a felhasználóinak a mindennapokhoz, hanem lehetőséget adjon arra is, hogy mindenki kibontakoztathassa egyéniségét. Az alkotói szellem bennünk él, olyan területeken is, ahol nem is gondolnánk. Ha ehhez van egy jó eszközünk, mint a Windows 10 Creators, akkor az felfedezésre ösztönöz és eredményessé tehet minket a munkában és a tanulásban egyaránt.
A Windows 10 Creators Update kiemelt újdonságai:
- 3D és kiterjesztett valóság.
- Game mode és játékmenet megosztása Beammel, amivel a játékélmény érezhetően nő, és interaktívvá válik.
- Új Microsoft Edge, frissített biztonsági és Windows Iink funkcióval, amivel a weboldalakra is rajzolhatunk, vagy szabadkézi jegyzeteket készíthetünk.
- Adatvédelmi és biztonsági frissítések.
Kapcsolódó cikkek
- Korszakhatárhoz érkeztek a magyarországi nagyvállalatok egy friss Microsoft-IVSZ kutatás alapján
- Microsoft Teams – a csapatmunka új dimenziója
- Izgalmas bejelentések a Game Developers Conference-en
- A Samsung kibővítette stratégiai megállapodását a Microsofttal
- Az ABB és a Microsoft együttműködésének újabb sikerét jelzi Asset Health Center 3.0 eszközmenedzsment megoldás
- Íme az 5 legnagyobb veszély az interneten
- Meghosszabbított nevezési határidővel várja az innovatív ötleteket a Microsoft Imagine Cup verseny
- Microsoft: Izgalmas bejelentések a holnap induló BETT konferencián
- Újfajta látásmód az informatikai alapismeretek oktatásában
- IT szakemberek ingyenes képzése a digitális transzformáció kapcsán a Microsoftnál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.