Legyen ön a kulcsok őrzője!

Felhőalapú jogosultságkezelő szolgáltatással okosította tovább mobilos távnyitó eszközét a magyar Nold Technologies

forrás: Prím Online, 2017. április 21. 11:03

Több mint fél éve van már jelen az okosotthonok és értéknövelt ingatlanfejlesztői szolgáltatások piacán a Nold Technologies. 

A Nold OPEN bármilyen hagyományos, motorosan nyíló vagy elektromos zárszerkezetű nyílászáróba beépíthető, és segítségével mobiltelefonról vezérelhetővé tehető. A Bluetooth 4.0 szabványon működő készülék versenytársaihoz és elődeihez képest sokkal biztonságosabb, és a további fejlesztésekhez sokkal nagyobb kompatibilitást kínál. Ezért nem is csoda, hogy megjelenését ilyen röviddel követve máris megjelent a Nold Cloud, mellyel sok-sok Nold Open jogosultságát lehet vezérelni.

 

Már egy Nold Open is változatos lehetőségeket kínál: meghatározható azok köre, akik éjjel-nappal jogosultak az adott kapun vagy ajtón mobiljukkal bejönni, és korlátozott hozzáférésű telefonok is beállíthatók (például kertésznek, bejárónőnek). Alkalmi meghívók kiküldése révén pedig időszakos vendégeknek adhatunk „kulcsot”, hétvégi ház, vagy airBnB lakás személyes jelenlétünk nélkül adható át másnak.

 

 

A Nold Cloud révén a belépési jogosultságok akkor is áttekinthetőek ha több tucat, vagy akár több ezer nyílászáróval van dolgunk – a rendszer korlátlan számú kulccsal is elboldogul. A szolgáltatásnak természetesen más a felhasználói köre is, hiszen inkább a nagyobb létesítményeknél válik ilyen szükségessé: ingatlankezelők, társasházak, irodaházak, szálláshely-szolgáltatók, logisztikai bázisok lesznek elsődleges haszonélvezői.

 

A rendszer interneten fut, minden adat a felhőben tárolódik, a felhasználók számától és a kihasznált opciók bonyolultságával arányos – ugyanakkor nagyon kedvező – előfizetési díjjal.

 

Noha a rendszer megismerése és működtetése egyszerű és a webes kezelőfelület felhasználóbarát, természetesen a kapcsolódó fizikai elemek felszereléséhez és beüzemeléséhez a Nold Technologies segítséget nyújt önállóan, vagy partnervállalkozásai segítségével. A folyamatos ügyfélszolgálatról a beszerelés után sem kell lemondani, nonstop ügyfélszolgálat és egy éves cseregarancia könnyíti meg a döntést, vagy egy meglévő rendszerhez való gyors integrálás megren-delését. 

 

 

A felhasználóknak nem kell tartaniuk a kulcsok elvesztésétől, az elemek lemerülésétől, és az illetéktelen behatolóktól sem, hiszen magas szintű biztonsági technológia védi mind a fizikai elemeket, mind a közvetített és eltárolt adatokat. A virtuális kulcsok tovább nem oszthatók, így csak a tulajdonos és a hasonló jogokkal felruházott adminok férnek a rendszerhez.

 

A Nold Cloudban nemcsak a jogok kezelhetők és időzíthetők, hanem nyomon követhető és naplózható igény szerint a felhasználók mozgása, beállíthatók értesítések az eszközhasználatról, valamint automatizálhatók egyes fontos csomópontok.

 

Az üzleti alkalmazás elősegítése céljából lehetőség van a Nold applikációjának testreszabására, egyedi email üzenet beállítására. Továbbá összeköthető a rendszer meglévő névjegyzékkel, illetve ezek az adatok külső fájlból is importálhatóak.

 

Legyen szó egy több beállásos közúti raktárbázisról, több száz apartmanos luxusüdülőről, vagy nagy fluktuációjú irodaházakról, a Nold Cloud jelentős költségelőnyt biztosít a meglévő mágneskártyás, kódzáras, mikrokapcsolós beléptetőrendszerekhez képest.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01