186 százalékos növekedés a prémium kategóriás Huawei okostelefonok szállításában
A Huawei fogyasztói üzletága bejelentette, hogy 2017 első negyedévében 18,8 százalékos részesedést ért el az okostelefonok piacán Közép- és Kelet-, valamint Észak-Európában. Ez az előző évhez képest 63 százalékos növekedést jelent. A GfK által mért eredmények szerint a vállalat jelentősen gyarapította eladásait Magyarországon, valamint Ausztriában, Csehországban, Horvátországban és Litvániában is.
A Huawei prémium kategóriás készülékei, valamint középkategóriás Lite sorozata is kiemelkedően népszerű volt a felhasználók körében az első negyedévben. Az előző év hasonló időszakához képest vállalat 186 százalékkal több prémium kategóriás okostelefont szállított Közép- és Kelet-, valamint Észak-Európában. 2017 első negyedévében a Lite sorozat eladásait 86 százalékkal gyarapította a Huawei a tavalyi értékhez képest. A rendkívüli népszerűségnek örvendő P8 Lite Lengyelországban és Csehországban is a legnagyobb számban értékesített okostelefon lett tavaly.
Globális sikerek
2017 első negyedévében a Huawei áttörő növekedést ért el több országban is. Több mint 50 százalékkal gyarapította okostelefon szállításait a világ 52 országában, amelyből harminckettőben az emelkedés meghaladta a 100 százalékot, összesen 34,55 millió okostelefont szállított le. Az IDC adatai szerint a vállalat részesedése az okostelefonok világpiacán 9,8 százalékra növekedett, amellyel megerősítette pozícióját a világ harmadik legnagyobb okostelefon gyártójaként.
A kiugró eredmények hátterében többek közt a Huawei fogyasztói üzletágának innováció iránti elkötelezettsége áll, a vállalat világszerte 16 kutatás-fejlesztési központot és 36 partnerekkel közös innovációs központot működtet. Ennek köszönhetően a vállalat az elmúlt évben is több áttörést hozó technológiai fejlesztést valósított meg termékeivel.
Kapcsolódó cikkek
- Gyorstöltő a Huawei-től
- A Huawei nyert a fotós szakma „Oscar-gáláján"
- A Huawei okostelefon szállításai 21,6 százalékkal növekedtek 2017 első negyedévében
- Reklámfilmet készített a Huawei
- Huawei stratégia a digitális okoskorszakra
- Hosszú Katinka lett a Huawei új kampányának arca
- Szerdától előrendelhető a Huawei csúcstelefonja
- A Huawei-é a második legtöbb szabadalom Európában
- Előlapi Leica kamerával és 3D-s arcfelismeréssel érkezik a Huawei új zászlóshajója
- Itthon is elérhető a Huawei csúcskészüléke
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.