Kiterjeszti eladóvédelmi programját Magyaroszágon a PayPal
A PayPal bejelentette, hogy kibővíti eladóvédelmi programját Magyarországon. A program védelmet kínál a kereskedőknek arra az esetre, ha a vételárat jogtalan tranzakcióval, például egy hackerek által feltört számláról fizetik, vagy ha a vásárló azt állítja, nem kapta meg a megrendelt tételt. Ezekben az esetekben a PayPal Eladóvédelmi Program (PayPal Seller Protection) a hatálya alá eső tranzakciók teljes összegére kiterjedően biztosítja az eladó felet.
A program, amelynek hatálya Magyarországon eddig csak fizikai árukcikkekre terjedt ki, mostantól szolgáltatásokra (például, design, oktatás, fotó), jegyekre (koncert, show-műsorok, sportesemények), és utazással (kirándulások, repülőjegyek, hotel foglalások stb.) kapcsolatos tételekre is érvényessé válik.
“A PayPal Eladóvédelemi Program fokozott védelmet kínál a fizetési platformunkat használó kereskedőknek. A felhasználói visszajelzések alapján bevezetett új szabályozás lehetővé teszi, hogy mostantól már a szolgáltatások és immateriális árucikkek kereskedelmével foglalkozó magyar vállalkozások és szabadúszók is kisebb kockázattal értékesíthessenek az interneten, ami további teret nyithat számukra a nemzetközi e-kereskedelemben rejlő lehetőségek kiaknázására. Fontos megjegyezni, hogy a frissített eladóvédelemi program újabb fontos elem azon törekvéseink sorában (pl. Vásárlóvédelmi Program, Visszaküldési Garancia), amelyek célja az e-kereskedelembe vetett általános bizalom növelése” - mondta el Matt Komorowski, a PayPal észak- és közép-európai régióért felelős ügyvezető igazgatója.
Az Accenture nemzetközi tanácsadó vállalat legfrissebb jelentése szerint 2014 és 2020 között 29,3%-os összetett éves növekedési rátával a határokon átnyúló e-kereskedelem a B2C-kereskedelem kulcsfontosságú növekedési motorjává válik. A határokon átnyúló értékesítés egyik legnépszerűbb kategóriája az utazás (jegyek, szállás, útikalauzok stb.), amely az összes értékesített áruk és szolgáltatások 26%-át teszi ki.
A kiterjesztett eladóvédelem új perspektívát nyithat meg a magyar vállalkozások előtt, ugyanis a program segítségével a magyar kereskedők a világ több mint 200 piacán fokozott biztonsággal értékesíthetnek.
Kapcsolódó cikkek
- Az ígéret földje: nőtt, nő és nőni fog az e-kereskedelem
- Friss PayPal és SuperData kutatás készült az európai eSport piacról
- Félmillió eurós tranzakcióval turbózza fel nemzetközi terjeszkedését a Barion
- Öt tipp a PayPal-től startupoknak
- Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét
- A Samsung és a Visa együttműködése forradalmasítja az online fizetést
- Seregszemlét tartott a hazai e-kereskedelem
- Megbízható szállítóra vágynak az online vásárlók és eladók
- 1 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem
- PayPal.Me: itthon is elindult a személyközi pénzküldő szolgáltatás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.