A Microsoft beszállna az európai autókereskedelembe

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2000. november 14. 21:30
A cég tervei szerint lehetőséget nyújtana saját MSN portálján az autóalkatrészek, az új autók és több kapcsolódó szolgáltatás elérésére.
A Microsoft már most kínál autóvásárlási lehetőséget, az Autobytel.com Inc.-vel kötött megállapodása alapján, és most azt tervezi, hogy kulcspozíciót szerez az autókkal kapcsolatos szolgáltatások területén, melyek lefednék egy gépjármű teljes forgalomban eltöltött pályafutását. A szoftveróriás szerint az autógyártók nemcsak mint az új gépkocsik értékesítési lehetőségeként, hanem egy lehetséges alkatrészellátást biztosító fórumként is tekintik az internetet. A Microsoft három héttel ezelőtt bejelentette, hogy felfrissíti MSN portálját, mivel az mindössze néhány európai országban szerepel a listavezetők között. A ZDNet szerint a cég kiszemelt partnerei elsősorban a DaimlerChrysler európai része és a CirtoenPeugeot-csoport.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59