Cégmarketing trendek 2017-ben

Aki nem követi, versenyhátrányba kerül

forrás: Prím Online, 2017. június 2. 15:19

Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani – tartja a mondás. A nehéz piaci körülmények között pedig különösen igaz, jó marketing nélkül nagy eséllyel lehúzhatjuk a rolót. Azonban ez a terület manapság olyan gyorsan változik, hogy cégvezető legyen a talpán, aki követni tudja a trendeket. A Piac & Profit június 22-i konferenciáján a legjobb szakértők segítségével egy nap alatt áttekinthet mindent, a Facebook kommunikációtól a személyes márkaépítésig.

A kisvállalkozások hajlamosak azt hinni, hogy a márkaépítés a nagyok terepe, de ennél nagyobbat nem is tévedhetnének. A márka az, ami segít megkülönböztetni magunkat a zsúfolt piacon, amitől minket választanak majd a vásárlók anélkül, hogy bele kéne vetnünk magunkat a gyilkos árversenybe. A márka megvéd, ha nehézségekkel küzdünk, vagy, ha esetleg krízisbe kerül a cég. Ehhez pedig sokat hozzátehet a cégvezető személyes brandje is – már, ha van neki. A vásárlók sokkal könnyebben bíznak meg emberekben, mint arctalan cégekben.

 

A tartalommarketing a király – mondják az ehhez értő guruk, ezért boldog-boldogtalan próbálkozik vele. Ahhoz azonban, hogy ne csúfos kudarc és szörnyű csalódás legyen a vége, jobb, ha nem vaktában lövöldözünk. De mára megkerülhetetlen része a cégmarketingnek a közösségi médiában való jelenlét is. Hogy a Facebookra fordított idő és pénz megéri, ha tudatosan, átgondolt stratégia alapján használják a vállalatok, azt mára már kutatások bizonyítják.

 


A trendek azonban itt is folyamatosan változnak: ideje megismerkedni a közösségi oldalas blogolással és ráállni a videós tartalmak készítésére – mondják a terület szakértői. És ha ez nem lenne elég, tanácsos lenne elkezdeni foglalkozni a többi népszerű csatornával is. Az Ön cégének van már például Instagram fiókja? És fent van már a Linkedinen?

 

A marketing téma kapcsán nem lehet figyelmen kívül hagyni a reklámtörvény és a reklámadó törvény jelentette kötelezettségeket, ahogy persze azt sem, hogy hogyan mérhetjük az eredményeket. Hogyan dönthet minderről a vezető? A Piac & Profit Cégmarketing – 2017 konferenciájának előadói átfogó jövőképet, trendeket adnak, melyek azonnal átültethetők a cégek mindennapi marketinggyakorlatába. Tartson velünk június 22-én, hogy felkészülten indulhasson neki az őszi szezonnak!

 

Részletes program és regisztráció

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az LG ismét a TOP 100 márka között

Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.

2024. október 30. 20:19

Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért

Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást. 

2024. október 24. 15:03

Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává

Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre. 

2024. október 16. 10:23

Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének

A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki*  székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.

2024. október 10. 14:51

Új elnököt választott az Ecommerce Hungary

Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.

2024. október 7. 11:37

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59