A Check Point Infinity az NSS ajánlását kapta a független szervezet következő generációs tűzfalak (NGFW) tesztjén
A Check Point Software Technologies Ltd. „ajánlott” („recommended”) értékelést kapott a biztonsági terméket tesztelő és vizsgáló független szervezetek között vezető szerepet betöltő NSS Labs 2017-es, új generációs tűzfalak (Next Generation Firewalls – NGFW) tesztjén. 2011 óta ez a 14-dik alkalom, hogy a vállalat „ajánlott” minősítést kapott az NSS Labs-től.
Az új generációs tűzfalért kapott NSS minősítés megerősíti a Check Point azon törekvését, hogy a leghatékonyabb és legeredményesebb biztonsági megoldásokat kínálja ügyfeleinek valamennyi hálózati szegmens tekintetében. A Check Point 15600 Next Generation Threat Prevention (következő generációs, fenyegetések elleni védelmi) megoldása, mely része a Check Point Infinity-nek, vett részt az NSS tesztjén és 99,56%-os eredményt ért el a támadások blokkolásában (Exploit Block Rate).
„A Check Point Infinity az első biztonsági architektúra, mely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy egyetlen biztonsági architektúra alkalmazásával védjék hálózataikat, alkalmazás-felhőiket és mobil eszközeiket”, mondta Gabi Reish a Check Point termékmenedzsmentért és marketingért felelős elnökhelyettese. „Ezen legújabb teszteredmények hangsúlyozzák az architektúra hatékonyságát és eredményességét, de felhívják a figyelmet annak szükségességére is. Mindezeken túl, a kiemelkedő eredmény biztosítja a Check Point ügyfelei számára, hogy egy vezető biztonsági vállat kezében vannak, mely megvédi hálózataikat.”
Az NSS Labs 2017-os jelentésének legfontosabb megállapításai:
- 100%-os védelem a legújabb (2013-2016) támadások ellen, valamint az Apple, az IBM és az Oracle sérülékenységekkel szemben.
- 99,9%-os évdelem a Microsoft és 99,2%-os védelem az Adobe sérülékenységekkel szemben.
- 18 USD TCO (teljes fenntartási költség) per megvédett Mbps.
Az NSS közismert szigorú és átfogó biztonsági tesztjeiről – ez alól az új generációs tűzfalak teszt sem volt kivétel. Több, mint 6.600 esetet, 137 behatolási módszert 10 különböző kategóriában vontak be a vizsgálatba, különböző teljesítmény, kapacitás, stabilitás és megbízhatósági intézkedések mellett – köztük 5 különböző forgalommal. A Check Point megoldásai állták ezeket a nagy kihívást jelentő próbákat, és ismételten hozták azokat az eredményeket, melyek elvárhatóak egy vezető biztonsági vállalattól.
„A megbízható, független, harmadik fél által végzett teszteken való részvétel fontos befektetés részünkről. A független tesztek ugyanis fontos biztonsági megerősítést adnak az ügyfeleinknek és a piac egészének. Büszkék vagyunk hosszú-távú teljesítményünkre, stabil vezető szerepünkre és a független teszteken elért eredményeink által bizonyított biztonsági kiválóságunkra.” tette hozzá Reish.
További információ és az NSS Labs jelentés letölthető verziója: http://pages.checkpoint.com/nss-ngfw-test-2017.html
Kapcsolódó cikkek
- Elhackelt jelentés
- A Check Point a CPX Europe 2017 keretében mutatta be a globális WannaCry zsarolóprogram fertőzési térképet
- A Zyxel bemutatta új, kis- és középvállalkozások számára kifejlesztett VPN tűzfal portfolióját
- Az S&T Consulting hazánkban elsőként rendelkezik egyedülálló Check Point minősítésekkel
- Check Point: miként vehetik át a hackerek a hatalmat a WhatsApp és a Telegram felhasználói fiókok százmillió fölött
- A Hancitor első alkalommal szerepel a Check Pointnak a világ öt legelterjedtebb rosszindulatú programját tartalmazó listáján
- A Check Point elemzése szerint 2016 második felében megduplázódott a zsarolóprogramok köthető támadások száma
- A Hummingbad megint az elsők között a legelterjedtebb mobil rosszundulatú programok listáján
- A Check Point és az Europol együttműködése a zsarolókkal szemben
- A Locky karácsonyi szabadságon volt
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.