A Rakuten Viber felvásárolta a Chatter Commerce-t

forrás: Prím Online, 2017. július 24. 11:01

A világ egyik piacvezető csevegőalkalmazása, a Rakuten Viber bejelentette a Chatter Commerce startup felvásárlását. A vállalat hozta létre az első, mobilos vásárlásokat megkönnyítő virtuális billentyűzetet, a Shop Chat-et. 

A felvásárláshoz jelentősen hozzájárult az Instant Shopping funkció négyhónapos bevezetési időszakának sikere: a 2017. márciusi debütálás óta az észak-amerikai Viber felhasználók mintegy 30 százaléka már igénybe vette a bővítményt. A Rakuten Inc. japán e-kereskedelmi óriásvállalat már korábban, a Chatter Commerce alapítása kezdetén befektetett a startupba.

 

Felismerve, hogy a vásárlás alapvetően társas cselekvés, a Rakuten Viber mindent megtesz annak érdekében, hogy innovatív mobil vásárlási lehetőséget biztosítson felhasználói számára, a csevegőablak elhagyása nélkül. Az Instant Shopping alkalmazás megteremtette a csevegésen belüli vásárlást: a Viber felhasználók ezúttal együtt vásárolhatnak rokonaikkal, ismerőseikkel a virtuális térben, így lehetőségük nyílik arra, hogy közösen keressenek, megosszanak és beszélgessenek kedvenc termékeikről, valamint közvetlen kapcsolatba léphessenek az általuk kedvelt márkákkal.

 

A Rakuten Viber csapatát erősíti mostantól a San Franciscó-i székhelyű Chatter Commerce hét mérnökből álló szakmai stábja is. A Rakuten Viber új, e-kereskedelemért felelős globális vezetője a Chatter Commerce vezérigazgatója és társalapítója, Zephrin Lasker lett. A szakember feladatai közé tartozik a vállalat globális mobilkereskedelmi stratégiájának irányítása, az új piacokon való terjeszkedés előkészítése, valamint olyan technológiák feltárása, amelyek tovább növelik a Viber élményt.

 

 

„A Chatter Commerce-t azért alapítottuk, hogy a felhasználóknak lehetőségeket biztosítsunk arra, hogy a csevegés mellett vásárlásra és egyéb tevékenységekre is használhassák kedvenc üzenetküldő applikációjukat” - mondta Lasker. „A mai üzenetküldő alkalmazások fejlesztői a már meglévő funkciók optimalizálására fókuszálnak, azonban a Rakuten Viber vállalati filozófiája ennél sokkal többet kíván és többre is képes. Legfőbb célunk, hogy intenzíven bővítsük az üzenetküldő alkalmazások szerepét az emberek mindennapi életében.”

 

„Ez a befektetés egy újabb lépés afelé, hogy a Vibert egy több szolgáltatást nyújtó kommunikációs multiplatformmá alakítsunk át. További lehetőségeket és értékeket szeretnénk teremteni több száz millió felhasználónk számára a világ minden tájáról, mindezt úgy, hogy az applikáció használata továbbra is egyszerű és átlátható maradjon. A Chatter Commerce csapata és egyedi fejlesztéseik tökéletesen illeszkednek a vállalati filozófiánkhoz” - mondta Djamel Agaoua, a Rakuten Viber vezérigazgatója.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program

A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz. 

2024. november 17. 15:29

Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia

Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől. 

2024. november 17. 13:44

A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása

A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.

2024. november 17. 11:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06