A Magyar Telekom megszünteti a lakossági villamosenergia-szolgáltatását
A Magyar Telekom 2017. november 1-jével megszünteti az egyetemes szolgáltatásra jogosult lakossági felhasználók részére nyújtott villamosenergia-szolgáltatását.
A Nemzeti Közművekhez tartozó, országosan működő DÉMÁSZ Zrt. egyetemes szolgáltatóként kész biztosítani az érintett ügyfelek villamosenergia-ellátását ettől az időponttól. Aki más villamosenergia-kereskedővel vagy egyetemes szolgáltatóval kíván szerződést kötni, annak az új villamosenergia-szerződésének megkötéséről és a kereskedőváltás kezdeményezéséről magának kell gondoskodnia 2017. szeptember 30-ig.
A Telekom 2010-ben indította el energiaszolgáltatási tevékenységét azzal a céllal, hogy ügyfelei számára még több új szolgáltatást és ajánlatot nyújthasson. A szabályozott egyetemes árnál kedvezményesebb díjaival a Telekom az elmúlt évek során hozzájárult lakossági ügyfelei energiaköltségeinek mérsékléséhez.
A Telekom lakossági villamosenergia-szolgáltatását 2017. október 31. napjáig biztosítja, és a szerződés megszűnését követően végszámlát küld ügyfeleinek. A vállalat kiemelten fontosnak tartja, hogy az átmenet folyamata zökkenőmentes legyen. Ennek érdekében a társaság ügyfelei kényelmét, valamint villamosenergia-ellátásuk folyamatosságát biztosító eljárást alakított ki.
2017. november 1-jétől a Nemzeti Közművekhez tartozó, országosan működő DÉMÁSZ Zrt. egyetemes szolgáltató kész arra, hogy minden érintett lakossági ügyfél villamosenergia-ellátását biztosítsa. Amennyiben a DÉMÁSZ Zrt., mint új egyetemes szolgáltató az ügyfél számára megfelelő, úgy a DÉMÁSZ Zrt. fogja megkeresni a szolgáltató-váltással kapcsolatban. Aki más villamosenergia-kereskedővel vagy egyetemes szolgáltatóval kíván szerződést kötni, annak a folyamatos villamosenergia-szolgáltatás érdekében az új villamosenergia-szerződésének megkötéséről és a kereskedőváltás kezdeményezéséről magának kell gondoskodnia 2017. szeptember 30-ig.
A szolgáltatás megszűnéséről minden érintett lakossági ügyfél részletes, teljes körű tájékoztatást kap a társaság felmondó levelében.
Kapcsolódó cikkek
- Fejlesztette 4G-s hálózatát a Telekom
- Boomerang és Cartoon Network színesíti a vakációt a Telekom TV előfizetőknek
- 6,3 TB adatot forgalmaztak a Telekom mobilhálózatán!
- Visszakaphatják hívószámukat és egyenlegüket a Telekom határidőre nem regisztrált Domino ügyfelei
- Az internetbiztonságra figyelmeztet a szünidő kezdetén a Telekom
- Megújuló felület és menürendszer, új Archív TV szolgáltatás
- Travel Channel Bónusz csatorna júniusban a Telekomnál
- Elszabadul a mobilnet idén nyáron is a Telekomnál
- A Magyar Telekom állásfoglalása
- 99 postahivatalban lehet adatot egyeztetni a Domino feltöltőkártyás ügyfeleknek
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.